Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 31 juli 2006

Ringt BFA-A!

Av grodis - 31 juli 2006 10:48

Första dagen på jobbet efter semestern och det är sååååå tråkigt! Det finns NOLL jobb att göra och tiden går saaaakta... *blä* Då passade jag på att ringa BFA-A (Barnen Framför Allt - Adoptioner) och kolla så vår ansökan kommit in ordentligt och att de mottagit medlemsavgift ordenligt, och det hade kommit fram! Allt är OK! Vi är registrerade medlemmar sedan 2006-07-24, dvs sedan en vecka tillbaka! :-DFrågade även hur man gör för att få tillgång till medlemssidorna på nätet och det var bara att maila till webmastern så skulle de maila tillbaka ett användarnamn + lösenord, så nu är det också gjort! Hoppas bara att webmastern inte har semester nu då... för jag är så spänd på vad som gömmer sig på medlemssidorna! :-DLäste förresten just på BFA-A:s hemsida att ytterligare en familj kommit hem från La Paz, Bolivia med sin lill*! Whiii! Det verkar onekligen rulla på nu! *peppar peppar*

 
 
Tess

Tess

3 augusti 2006 16:35

Jag har också precis börjat jobba igen. Det känns helt naturligt faktiskt, som om jag knappt varit borta. Ella tittade knappt åt mig när jag kom hem igår ... :) Det är ju bra så klart, men JA, det kändes lite i hjärtat.

Jag gillar verkligen din blogg, du skriver jätte bra och en fantastisk blandning av alla möjliga saker. Fortsätt så.

KRAMAR

http://www.malika.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards