Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 7 augusti 2006

Av grodis - 7 augusti 2006 15:02

Haha.. tänk att livet kan ändras så.Förut har jag räknat dagar och testat med ägglossningsstickor för att leta efter perfekta tillfället att försöka pricka rätt och förhoppningsvis bli gravid. Sen gick jag över och räknade dagar för att veta när jag skulle börja med Synarelasprayen (nedregleringsspray som gör att man hamnar i "klimakteriet") alt. börja med sprutor i vår IVF-karusell (provrörsbefruktning).I mars gjorde vi vårt tredje och allra sista IVF-försök, som ju inte heller lyckades, och efter det har min kropp sagt upp sig totalt och jag har fått jättelånga och dryga menscykler på upp till 51 dagar och över 40 dagar. Det har INTE varit kul och jag har mått jättedåligt psykiskt över det. Att min kropp inte funkat UTAN hormoner heller..!Men NU händer det grejer! Jag har för första gången på LÄNGE fått en KLOCKREN 28-dagars menscykel!!! :-DAtt man kan blir SÅ GLAD och så LÄTTAD över att få mens..Tänk vad livet förändras!Nu slipper jag ringa Fertilitetsmottagningen för att be om hjälp att få fart på kroppen och de alldeles för låååååååå cykler jag haft sista halvåret! Äntligen verkarr min kropp vara på god väg att komma i balans igen! :-DNästan värt att fira... *s*Och det ska jag göra genom att gå en rask långpromenad ön runt ikväll. ;-)

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards