Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 9 augusti 2006

Av grodis - 9 augusti 2006 22:36

Nu måste jag skryta... ;-)Jag GJORDE det verkligen! Jag kom ÄNTLIGEN över den HÖGA tröskeln!Jag KOM ut och gick ikväll!! En rask långpromenad runt ön där vi bor (3,3 km) och det tillsammans med min vän Sofie och hennes flatcoated retriever Harry! Jättemysigt och trevligt på alla sätt och vis. Efteråt åt jag en hemlagad kycklingsallad med fullkornspasta och en dressing på lättyoghurt och sweet chilisås (Sofie hade ätit hemma innan.. ;-)) och så åt vi vattenmelon, drack vatten och sen en kopp thé (UTAN mjölk och honung!) tillsammans och nu sitter jag här nyduschad och nöjd med mig själv! :-D Vilken känsla! Varför gör man (jag) då inte detta oftare när man mår så bra både kroppsligt och själsligt efteråt?!?! = SLÖ!!!Och vet ni mer? Vi har hängt på min cykel på cykelstället på bilen också, så imorgon ska jag CYKLA HEM FRÅN JOBBET! Ca 1,5 mil! :-DTack snälla för alla hejarrop på mitt inlägg om våra framsteg i kön för hemutredningen! KRAM!

Av grodis - 9 augusti 2006 13:29

Har pratat med Familjerätten och en kösamordnare där för att kolla VÅRT läge i kön. Vi stod senast innan semestern som par nr 13 i kö... Nu är det svårt att säga exakt vilken plats vi har för det är folk som hoppat av, eller inte gått föräldrautbildningen än, före oss i kö. Men vi är (ca) par nr 4!!!!En kanontrevlig kvinna var det och verkligen rätt människa på rätt ställe och vi fick väldigt bra kontakt! :-)))Jag sa att jag skulle återkomma efter vår älgjaktssemester v. 36 och kolla läget i kön och vet ni vad hon sa då..???!"Ja, gör du det. Men det_kan_ju bli så att vi hinner höra av oss först!" :-O*DANSAR RUNT OCH JUBLAR*Jäklar vilken ENERGIKICK detta gav! Ikväll ska jag ut och gå en lång skön prommis och sen ska jag sätta fart med sånt som stått sen vår renovering var klar i maj!!! HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards