Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 14 augusti 2006

Av grodis - 14 augusti 2006 21:20

Blev iskall. Hjärtat stannade till för några sekunder och hoppade upp i halsgropen. En ORM! I vår trädgård!? Visst, det var "bara" en snok visade det sig, men ändå. SUPERDUPERÄCKLIGT! *rys*Jag vill INTE ha ormar i vår trädgård! *blääääää*Nåväl, den ringlade iväg strax efter att den här bilden togs... men ändå... *rys igen*Nyss hemkommen från en skön rask promenad. Stora rundan runt ön där vi bor, ca 3,3 km! HÄRLIGT känns det nu! :-D

Av grodis - 14 augusti 2006 12:47

Vågen visade -1,2 kg idag mot förra måndagen! Tjoohooooo!! :-D

Av grodis - 14 augusti 2006 12:41

Nu är jag trött på att ha så ont i huvudet! Det kom från ingenstans sent i lördags kväll och jag gick och lade mig. Sen vaknade jag igår och skjutsade maken till tågstationen, och då var den envisa huvudvärken kvar. Den blev bara värre och värre och jag kunde inte äta pga illamåendet som även kom och alla planer jag hade på att städa och plocka hemma gick i stöpet. *suck* Istället blev det att sova på soffan med kissen till kl. 15.00 Upp och försökte få i mig lite yoghurt iallafall. 2 huvudvärkstabletter till, hjälpte INTE! :-( Mer illamående och så fort jag reste på mig så kallsvettades jag massor.Gick och lade mig kl. 21.00 och somnade bums. Men vaknade ändå med huvudvärk imorse IGEN. *blä* Dock har jag inte alls lika stark huvudvärk, men den finns där och den är riktigt DRYG! Jag är ljuskänslig och mår lite illa även idag, men försöker äta så gott jag kan och dricker mycket vatten. Jag brukar inte ha migrän, men tror banne mig att detta måste varit ett sånt? Det finns ju receptfria tabletter mot just migrän på Apoteket såg jag i TV-reklamen igår, och såna ska jag banne mig köpa hem så det finns.Det måste nästan vara det enorma lågtrycket som gör att jag mår som jag gör? *tror* Det har ösregnat massor sen i natt och även åskat och blixtrat och det är inte förrän nu strax före lunch som det gav med sig litegrann. Någon sa att det kommit 29 mm hemma hos dem på förmiddagen och lokala blaskan har ett bildspel på översvämningar överallt i stan.Ikväll vill och ska jag plocka lite grann så vårt gästrum (kommande barnrum! ;-)) blir klart hoppas jag!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards