Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 17 augusti 2006

Av grodis - 17 augusti 2006 18:10

Idag har det varit ytterligare en jobbig och deppig dag. Många tankar och funderingar har svävat runt i huvudet ang. beskedet om 2 år som jag fick igår kväll. Jag har haft svårt att koncentrera mig på jobbet och till sist samlade jag mod till mig och ringde BFA-A för att få det bekräftat.Tji fick jag. Stängt. Återkom imorgon kl. 09.00 Jahapp. Bara att grubbla vidare då...Är nyss hemkommen från en rask promenad. 3,3 km på 35 minuter är väl inte illa pinkat av en kort människa som jag (1,60) med korta taxben? Jag känner mig varm, svettig och nöjd just nu! Eftersvettas och snart väntar en sval dusch och efter det en god middag som älskade maken lagat under tiden jag gick rundan. *älskar*Det var förresten mycket Jonas förtjänst att jag kom ut och gick ikväll. Eller vad sägs om denna replik: "Jag kan fixa maten ikväll om du vill gå ut och gå."Faktum är att jag för ett par dagar sen fick lov att skippa min tänkta kvällspromenad för att istället hämta honom inne i stan (3 mil t/r) och hann inte gå innan mörkret föll. Dåligt samvete över det kanske? ;-PHjärnan rensades dock litegrann och just nu känner jag mig nöjd med mig själv och ska resten av kvällen försöka koppla av och lägga mig tidigt. Behöver någon timmes extra sömn känner jag...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards