Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 31 augusti 2006

Av grodis - 31 augusti 2006 16:30

..och hösten närmar sig. Det är vackra sensommardagar nu och jag hoppas det håller i sig lite till för vi är nämligen lediga nästa vecka och ska tillbringa den i norrland hos min farmor! Maken tog ju jägarexamen i våras så han lär man inte se så mycket av under veckan då han ska gå på sitt livs första älgjakt! Jag ska mysa och umgås med min älskade farmor och det ska bli så skönt! Imorgon e.m åker vi!Snart slutar jag jobbet för dagen och ska då iväg till Viktor och göra fint på hans viloplats. Jag har köpt 2 st stora vita chrysantemumbollar som jag ska plantera tänkte jag. Hans lykta får vänta lite till.. för så mörkt är det ju inte än... Känns så orättvist att man får åka och göra fint på sin sons grav, när alla andra är och ekiperar sina barn med nya kläder och så inför kommande höst och vinter.. *suckar tungt* Lite nya blommor ger jag vår son.. det är allt jag kan göra.... :-(Vägning idag och det gick bra, trots att vi hade myshelg med massor av god mat och dryck förra helgen! Minus 0,5 kg blev det, alltid något! Så länge det går åt rätt håll är jag nöjd.

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards