Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 25 september 2006

Åh, vad jag mår bra när...

Av grodis - 25 september 2006 21:08

..jag haft en dag som denna!* Frisörbesök (med ett resultat jag är nöjd med!)* En skön, rask promenad direkt efter jobbet* En god, hemlagad grönsakssoppa* Nyduschad och kurar i fleecemorgonrocken...* ..framför datorn med en stor mugg gott thé!:-)

 
 
En bulle i hjärtat!

En bulle i hjärtat!

26 september 2006 15:14

Den dagen lät inte helt fel; skulle gärna kopiera den..! Jag har länkat till din sida på min relativt nystartade blogg, bara så du vet!

http://enbulleihjartat.blogspot.com

 
Ingen bild

Grodis

26 september 2006 22:31

Åh, vad roligt! Då länkar jag till din också! ;-D

 
Tess

Tess

27 september 2006 20:27

Får vi se ett resultat av kippningen kanske?!! :) Jag MSÅSTE ta mig iväg till frisören. Ska vi säga att jag bokar tid imorgon. Om jag lovar dig det kanske det blir av ...

http://www.malika.se

 
Ingen bild

Grodis

27 september 2006 21:01

Tess>> Hmmm.. njae.. Jag är nog inte så nöjd som jag först trodde. Efter första tvätten så är håret intet kopparrött utan MOROT?!? Inte så snyggt.. så jag har ringt o gnällt och imorgon ska jag tillbaka och få i lite mer chokladbrunt igen.. *suckar lite* Men visst ska du ringa och boka tid imorgon! Det är ju så underbart att gå till frissan! En stund för sig själv och bara njuta... ;-)

 
crazymom

crazymom

28 september 2006 15:26

Hejsan! Hmm jösses vad duktigt av dig... Räcker den där flaskan hela tiden?? Jag slutade med godis & cola. Åt & drack det sista i söndags.. Har lite nojja nu kan man ju lugnt säga, men men jag biter ihop

http://www.lixenstrand.org.uk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards