Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 26 september 2006

Av grodis - 26 september 2006 22:19

Jag har sen ett par dagar tillbaka mer eller mindre oplanerat startat "operation utrensning". Inte av huset då, utan av min kropp och alla hemska slaggprodukter. Jag har länge kämpat att försöka gå ner i vikt nu, men resultatet har varit minst sagt pinsamt dåligt och jag har lyckats gå ner typ -0,4 kg på 4 veckor...Imorse var jag på massage = ajaj! Jag har ONT i princip överallt och jag och massören pratade både kost, träning, motion och stretching... Jag erkände att jag aldrig tränar. Dock har jag gått raska långpromenader 3 dagar av 4 sen i lördags och känner mig jättenöjd med mig själv! Vi kom även in på det här med slaggprodukter... Just det att jag har så fruktansvärt ont i kroppen, typ överallt. Bara det att bli rörd eller lite "knuffad" på t ex överarmarna gör att jag kvider. Eller när jag själv kliar mig för hårt. Det gör ONT! Känns som om jag har blåmärken inuti... :-/Så jag bestämde mig för att testa något nytt! Nu ska här rensas kropp! På lunchrasten begav jag mig ner till Naturapoteket (Life numera) och fick hjälp av en jättetrevlig dam. Hon rekommenderade mig att köra en 30-dagars reningskur med en flaska ur deras eget sortiment (se bild!) och jag fick även med en dricksflaska som rymmer 1 liter vatten och som jag sen ska blanda i 12 ml av den bruna lite äckliga sörjan i och dricka under dagen. Det har jag gjort idag. Och.. det smakade jättebra!?! Det blir inga problem att klara 30 dagar med denna känner jag. Bara jag inte får en massa huvudvärk, vilket är risken.. men det är bara att "gilla läget" och stå ut. Jag SKA genomföra detta! Kanske vågen är lite mer snäll? För jag sköter kosten, jag har börjat ta itu med promanderna igen, och jag vill ner!!Så här står det om Yerba Drain: "Yerba drain med grönt te, tranbär, ingefära, och plommon renar kroppen från slaggprodukter. Sägs göra huden klarare och kroppen mer slimmad. Kostar ca 200 kr."Vi får väl se... jag återkommer med rapport givetvis!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards