Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 28 september 2006

Av grodis - 28 september 2006 21:23

...när man som jag idag fyndade (enligt mig) SKITSNYGGA och JÄTTESKÖNA svarta stövlar HELT i skinn... för HALVA PRISET!!Fatta... 480 SPÄNN!!?! :-DSom jag letat.. och provat.. och svettats.. och svurit över alla snygga stövlar som går näääästan hela vägen upp i dragkedjan. Whiiiiiiihooooo!! Min dag är räddad!

Av grodis - 28 september 2006 14:02

Jag är så yr. Det snurrar i skallen och emellanåt kommer det rejäla yrselattacker som gör att jag tar tag i skrivbordet för att inte "ramla av stolen". Yrseln började igår kväll...Nacken känns liksom "avdomnad" och jag har precis fått lockkänsla för öronen också... Domningskänslan kommer och går och ibland liksom "kryper" det innanför skinnet i bakhuvudet, så det kanske är någon nerv som är i kläm?Mår inte illa eller så, men det klart man blir lite orolig... Jag äter ordentligt och dricker sen 3 dagar mer vatten än vad jag gjort tidigare. Har ju börjat med den där "reningsdrycken" (Yerba drain från Naturapoteket) som sägs ska "rena kroppen från slaggprodukter" och man tar 12 ml /dag i 1 liter vatten och dricker som vanligt. Har dragit ner på kaffe också så jag dricker endast 1 mugg på morgonen numera.Har fått allehanda förslag på vad det kan vara som är knas: Blodtrycket, kristaller i öronen, infektion, TBE (som jag är vaccinerad mot så jag just! Puh..), koffeinabstinens, sömnbrist, nerv i kläm, sovit i knasig ställning, hormoner, stress, virus på balansnerven, spända muskler.... Rätt diffusa symptom men inget som pekar åt något direkt håll tycker jag. Blir det inte bättre så ringer jag såklart husläkaren och ber att få komma och de får ta lite prover. På måndag ska jag till gynläkaren och diskutera preventivmedel (knasigt det känns!) och då ska jag be henne ta blodtrycket på mig tänkte jag.Snart ska jag iväg till frissan... ja, IGEN! Jag är inte nöjd iallafall, inte med färgen... den är ju MOROT! Blä...Idag ska hon få lägga i mer mustig chokladbrun och jag hoppas verkligen att det blir bättre....Tjingeling!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards