Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2006

Tacka vet jag min blogg!

Av grodis - 31 oktober 2006 17:11

Bloggen - vår tids dagbok. Skillnaden är bara att vem som helst kan läsa vad som står i den, oavsett var den människan befinner sig i världen. Rätt coolt! :-)Jag mår bättre när jag skrivit av mig i min blogg. Ibland tänker jag inte ens på VAD jag skriver utan fingrarna bara flyger över tangentbordet. Lika fort som tankarna surrar runt i mitt huvud. Imorgon är det november, värsta månaden på året om du frågar mig. Jag gillar inte alls november, det brukar bara vara mörkt och trist och en massa regn... Nu får vi se om snön behagar komma någongång, så blir det ljusare och genast mysigare.Förra året åkte jag och maken till Venezuela i mitten av november på bröllopsresa! Det skulle man göra varje år... åka bort i november.. Venezuela var underbart och jag drömmer mig tillbaka till den kritvita mjuka sanden och de goda drinkarna (som var fria) som jag slurpade i mig när jag låg under palmerna och bara njöt.Jag hoppas vi får åka till Sydamerika snart igen. Men då till Bolivia och hämta vårt barn! Jag drömmer om det dagligen och imorgon är det alltså en ny månad och kanske, kanske detta blir en lyckomånad trots allt? Kanske den blir månaden vi får det magiska vita kuvertet??? Jag hoppas verkligen det. Av hela mitt hjärta.Bye, bye oktober!

 
 
Elin

Elin

31 oktober 2006 20:47

Jag håller tummarna för att november blir en månad ni aldrig kommer att glömma! Att november blir månaden då hemutredningen börjar! Att november blir månaden ni kommer ännu ett steg närmare ett syskon!

Kramar!

http://sedlacek.se

 
Fialotta

Fialotta

31 oktober 2006 21:39

Ska hålla tummarna att de vita kuvertet dimper ner hos er!

http://www.fialotta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards