Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 29 januari 2007

Sågar ned busken...

Av grodis - 29 januari 2007 22:08

Ansar den åtminstone rejält... hehe... Nämen, vad tror ni jag pratar om..? Inte DEN busken.. utan filmen "Allt om min buske" som jag var och tittade på ikväll. ;-)Vilken pinsam film. Visst, man småfnissade ibland åt alla snoppar och bröst som for omkring. Kommentarer som "Är din penis fullt erigerad?" förekom också. Galen kvinna som tog släggan och slog ner snopparna på statyer i trädgården. Svartsjuk man som bodde i en buske för att spana in frun som han trodde hade en flirt med granntjejen som var lesbisk... Men visst, vill ni se lite naket i form av en fyllig kvinna med vackra former och en naken Maria Kulle på ett jordigt golv i växthuset och sen en naken "tönt" med slak snopp så vassego`! Ola Rapace var dock inte heeeelt fel... ehum... ;-POj oj.. tänk att de då kan göra film om allt.Jag är glad att jag hade gratisbiljetter till denna film och hade varit rejält besviken om jag slängt ut 85 spänn på den som den annars kostade.Nåväl en trevlig kväll tillsammans med barndomsvännen och lite godis blev det iallafall. Godis som smakade extra gott just idag för PMS-känslan stämde...Filmen "Allt om min buske" får 1 groda av 5 möjliga.

 
 
Sara

Sara

31 januari 2007 02:12

Jag funderade på att se den, men skippar det efter din resension. Vad kan man vänta sig av en film som heter så egentligen?!

http://sarakarlberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

minna

7 februari 2007 21:43

Tänk att man kan tycka sååå olika. Allt om min buske har en usel titel ...men vilken film. Helt fantastisk och totalt osvennig. Gå och se medans den går på stor duk!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards