Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 15 april 2007

Av grodis - 15 april 2007 15:41

Vart tog du vägen!?


Alldeles nyss slank ett halvt vaniljhjärta ner i magen....

Var SÅ sötsugen att jag inte kunde låta bli....


Inte lätt att motstå när det kommer främmande som har flera påsar(!) med olika godsaker i.. nybakta....


Gaaaaaaaaaah...!!!


Nu blir det extra hård promenix ikväll!


Men jag MÅSTE skärpa mig nu.

Jag förstör ju bara för mig själv...

Maken försökte hindra mig, men jag lyssnade inte på det örat......


Ut o måla det sista nu!


Av grodis - 15 april 2007 11:31

*gäspar*


 Jösses... jag är lite trött i mössan idag.

Det blev rätt sent inatt då vi kom hem kl. 02.00 Kvällen var dock som vanligt väldigt trevlig och då går ju tiden som bekant fort också!

Åt, åt, åt... Värdparet bjöd på fondue, och vi hade med oss eget kött (ryggbiff & kycklingfilé). Båda fondueerna smakade jättegott och vi åt alla så det stod härliga till! Pommes frites (hemfriterade) serverades till ... vilket jag avstod. Men det fanns även en jättegod fetaostsallad + ugnsrostade grönsaker så det var ju toppen! Och så alla goda såser till.... Till maten drack jag rödvin... (ja, jag veeet att jag sa att jag inte skulle dricka mer alkohol, men nu blev det så)..
 

Efterrätten bestod av kladdkaka med jordgubbar, physalis, grädde...

Tog litegrann... och det var ju inte gott alls! *blåljuger*
 

Det har dock visat sig på vågen redan imorse.. .*suck*

Nu är det plötsligt 1,2 kg kvar till 70-klubben igen... FAN!!
 

Att man aldrig lär sig.... :-(
 

Nåväl, det är skärpning fr o m NU och idag ska jag även ta en rask skön promenad i det underbara vädret som vi har även idag!Fortsätta måla utemöbler också och tvätta undan lakan, handdukar osv för det är ju perfekt torkväder!
 

Ha en fin söndag allihop!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards