Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 19 april 2007

Av grodis - 19 april 2007 09:24

Idag är mina tankar på annat håll. Rättare sagt på två håll. Känner mig splittrad och önskar jag kunde göra något för två av mina närmaste vänner som idag har det tufft, fast på helt olika sätt.


Min närmaste och mesta barndomsvän begraver sin far idag, som dog för ett par veckor sedan, alldeles för tidigt. Mina tankar är hos dig vännen och jag önskar så att allt var annorlunda!


 Den andra vännen ligger i detta nu på operationsbordet, för att se hur det är ställt inuti hennes kvinnomage. De har kämpat länge nu för att bli en liten familj och tyvärr verkar även deras resa bli lång, eller åtminstone lite krokig. Jag hoppas innerligt att allt går bra och att det inte är så illavarslande som det lät först. Mina tummar och tankar i massor till dig, vännen!


Ännu en gång har man insett hur skört livet är. Och hur orättvisan ännu en gång visar sitt fula tryne. Den slår till mot dem som minst behöver... Livet ska tydligen inte vara lätt, och tydligen ska vi alla får vår beskärda del av lidande...


 Tänder ljus för mina kära vänner, och håller om -  i mina tankar...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards