Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 23 april 2007

Promenera mera...

Av grodis - 23 april 2007 21:35

När vi kom hem ikväll bytte jag om direkt, in med iPoden i öronen och ut och gå, fort som sjutton! Tror ni inte då att jag självklart ska möta på grannarna, som ville höra hur det går för oss med adoptionen och som jag inte pratat med på typ hela vintern & våren. Suck... Visst, jättetrevligt att möta dem, men just precis ikväll hade jag satt timern på mobilen för att uppskatta hur fort jag går mina 3,3 km egentligen. Typiskt.


Kom dock fram till att jag går på 30-31 minuter, visst är väl det OK för en 1,60 meter lång (kort) tjej med taxben? ;-P


Nu nyduschad och nöjd.

Snälla, snälla våg.... kan du inte visa en 7:a imorgon?!

*ber snällt*


Förresten! Ropade just in en par såna där fula men enligt uppgift skööööna crocs på Tradera ikväll. (se bild)

330:- inkl. frakt. Sproilans nya och äkta i stl 34/35 (ja, jag har små fötter...) Hoppas de passar nu bara! Blir perfekta tofflor att hoppa i och ur här hemma nu i vår/sommar. :-)

 
 
Ingen bild

M

24 april 2007 00:10

Tycker det är jättebra! 30 min på 3 km är väl klart OK!
Tror också att de tofflorna är perfekta som trädgårdstofflor! Skulle gärna ha ett par själv om det inte redan vore kaos i hallen :-)
Och oj, 34/35...det var smått. Tycker att det är så vackert med små fötter, och högklackat blir allra finast på mindre fötter...Själv har jag 39, men så är jag över 170 cm lång.

 
Pinse

Pinse

24 april 2007 08:06

Jag har ett par röda crocs och använde dem flitigt förra sommaren. Perfekta i trädgården verkligen. Min 16-åriga dotter har också pyttefötter de är så söta:)

http://pinse.bloggagratis.se

 
Tess

Tess

24 april 2007 08:48

Läste precis om att dom tofflorna är förbjudna (eller på väg att bli) på alla svenska sjukhus eftersom man laddar upp enormt med statisk elektrisitet när man går på plastgolv och urladdningarna som blir pajjar medicinsk utrustning. Men jag har provat såna tofflor en gång och utomhus tror jag att det kan funka jätte bra :)

http://www.malika.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards