Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 26 april 2007

Av grodis - 26 april 2007 16:46

Puh..!


En riktigt strulig dag på jobbet och dessvärre strular det fortfarande. Dock ligger det utanför min kunskap så jag sitter här och väntar på att andra ska lösa problemet åt mig, så jag bloggar lite under tiden... ;-P


Vilket väder vi har!

Underbart vårväder, ja nästan sommarvärme. En trevlig lunch fick jag också idag då jag träffade en nätvän med sina två fina barn. Bidde McDonalds för enkelhetens skull (men framför allt för nätväninnans son på snart 4 års skull!) och jag drack en ramlösa och åt ett grönt äpple och ingen hamburgare eller så.


Jag längtar hem nu. Vill också ut i värmen och njuta av några timmars sknö tillvaro innan solen går ner för idag. Skulle egentligen åkt och storhandlat, men det får dessvärre bli imorgon istället för jag verkar inte komma härifrån på ett tag. Dessutom måste det planeras lite, vilket jag missat att göra... Lätt att man glömmer hälften av det man skulle handlat annars.


Snälla Mia frågade mig hur det gick på Prenet-mätningen + vägningen igår. Jag glömde ju rapportera det. Eller så var det för att jag var missnöjd... Tror dessvärre snarare på det senare. :-/

BIA-mätningen visade på -0,9 kg i rent fett.

+ 1 kg(!!) vätska

-0,3 kg muskler

Vågen så... 81,0 kg. Men jag vet ju att jag väger ca 1 kg mer på den vågen på kvällen och dessutom med kläder på så.... Just denna vägning blev alltså inte så rolig, för det blev sammanlagt bara -0,7 kg. Dock är jag glad över att jag förlorar nästan bara fett och lite vätska/muskler, precis som jag ska! :-) 

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards