Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 27 april 2007

3 glas vin...

Av grodis - 27 april 2007 23:14

...en fredagkväll efter en helvetisk dag på jobbet. Då är man trött, jag lovar... Har nyss kollat på någon film på 1:an med  Mel Gibson, men somnade... Nu är jag vaken bara för att kolla in SJ:s sida när tågen går till Sthlm imorgon, för kl. 14.30 ska jag befinna mig hos läkaren som vi besökte i januari för intygen till adoption för att få ännu ett papper underskrivet. Tänk, bara en resa t/r för typ 300 spänn, bara för en underskrift som i sin tur kostar 500..?! Inte klokt egentligen....


Meeeen.... vad gör man inte ...?

För att få barn.

Igen.

En lillebror/syster till vår älskade Viktor.

Detta är ju petitesser!


Tack snälla ni för alla fina kommentarer om vår saknade och älskade son. Det värmer en änglamammas hjärta... *kramar om er alla i tanken*

 
 
Ingen bild

Kryttet

28 april 2007 17:33

Hoppas att din/er resa gick bra!!!

Tänk när det är dags för resan med stort R!! När det är dags att hämta Viktors syskon!!!

 
Soff

Soff

28 april 2007 21:44

Inte så mycket för att kommentera dina tre glas vin (för det tyckte jag du gjorde rätt i som tog) utan för att säga WOW vilken glad och rolig blogg!!

Jättegulligt med alla blommor, fjärilar och nyckelpigor...så glatt, så färgsprakande...så positivt :-)

P&K

http://soff78.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

28 april 2007 23:16

Kryttet>>Åh, jaaaaa... jösses.. den resan kommer verkligen bli vårt livs resa!! :-D

Soff>>Blommor, fjärilar o nyckelpigor? Nu vet jag inte vad du pratar om... ;-P Har bytt.. igen... Tyckte den andra blev lite barnslig... *S* Hoppas du står ut med lila ett tag? Vet att det inte är din favvofärg... *hehe* Din blogg har också blivit jättefin, igen! P&K!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards