Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 26 maj 2007

Av grodis - 26 maj 2007 11:50

Tänkte först inte väga mig idag eftersom det ju var lite fest här igår och vi både åt och drack gott. Men så bestämde jag mig ändå för att testa om vågen var lika knäpp idag och skulle visa olika siffror varje gång. Det gjorde den inte!


Jag gick av och på 4-5 gånger och alla gånger visade den 78,1 kg.

Dvs. -0,8 kg sen förra veckan!


Sådärja... nu är jag nöjd! :-D

Av grodis - 26 maj 2007 00:08

ÄNTLIGEN är vi fotograferade och förhoppningsvis klara även med den, sista pusselbiten! Eller, det är jag SÄKER på att vi är, för så otroligt fina bilder vår fantastiske vän & fotograf "L" tog ikväll. Det kommer bli kanon! Är jätteglad, lättad och enormt tacksam för att "L" kunde ställa upp med så kort varsel och vi har haft en jättemysig kväll tillsammans med vår fotograf och hans fina familj + min far, makens far med sambo och makens bror.


Vi har ätit gott, spelat kubb och fotograferat en massa fina bilder och om inte detta räcker till så vet inte jag.... Men det är jag 110% säker på att det kommer göra!


Nu sitter jag här och kopplar av med ett glas rött. Klockan är över midnatt. men ikväll känns det som om det inte gör någonting, för nu har vi gjort vårt, det sista är klart! Det enda lilla som är kvar är att när vi får bilderna från "L" är att skriva små bildtexter, på spanska(!), sen är vi helt klara! Whohooooo!


Hoppas ni alla haft en minst lika trevlig och mysig kväll som vi haft och får en fin helg!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards