Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 27 maj 2007

Ännu en helg till ända...

Av grodis - 27 maj 2007 22:22

Söndagkväll. Ännu en helg har passerat.
Alldeles för fort. Men vilken skön helg det varit och trevlig!

Såna här helger skulle man ha fler av, för det gör susen för en trött själ!


Fikat med adoptionstjejerna idag var också supertrevligt och vi satt drygt 2 h på ett café i stan och fikade och pratade. Idag var vi bara 4 stycken vuxna och en av tjejerna hade sin dotter med. Så söt! :-) Dottern är hennes biologiska och för ett par veckor sedan reda på att en lillasyster väntar på dem i Kina! HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!! Jag har inte skrivit om detta förut, men nu vet jag att det är officiellt så jag säger ännu en gång STORT GRATTIS till er dotter, appelcore! :-D Vi fick se bilder på den lilla och hon är så bedårande att man bara dånar... och längtar ännu mer (om det nu är möjligt?) tills den dagen man själv får barnbesked. Jösses, vad stort det är....


När jag kom hem var det tvätt av kläder som stod på schemat och sen gjorde jag lite mat som jag trist nog fick äta själv då maken jobbade idag. När maken kom hem senare på kvällen fick jag fina syrénkvistar från trädgården på bordet som doftar ljuvligt. Maken grillade färsk ananas till oss som vi åt tillsammans med en klick vaniljyoghurt, mums!


Det har börjat klia oroväckande mycket i näsa och ögon och jag hoppas att jag inte åker på allergi iallafall.. Trodde jag skulle klara mig även detta år... Vi får se hur det utvecklas. Nu ska det ju bli regn och rusk imorgon så då kanske det lägger sig något. *hoppas*

 
 
applecore

applecore

30 maj 2007 10:22

Tack! Vad glad jag blir! Det känns helt fantastiskt att få se det skriven av någon annan också - det känns så verkligt plötsligt! Kram!

http://applecore72.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards