Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 28 maj 2007

Så här glad...

Av grodis - 28 maj 2007 21:47

...är jag alltid när jag stryker.

Eller inte.


Eller så kanske det är för att jag egentligen aldrig stryker..? *S*


Sen är det vårt fina hus!


Ett par exempel på hur bilderna kan se ut, som vi kommer skicka ner till Bolivia. :-)


TACK ännu en gång för hjälpen, vår käre fotograf!!


Foto: L Johansson

 
 
Monica

Monica

28 maj 2007 22:21

Men hur snygg är du egentligen Grodan? Du är ju vrålfin ju.
Det är verkligen jätteroligt att få se kort på ert hus med, så fint det är.
Tack för titten. Jag är övertygad om att alla kort som ni skickar blir toppenbra.

Kvällskram

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Maria med Fredrik

Maria med Fredrik

28 maj 2007 22:30

Å, vad vacker du är! :) Men jag skrattade när jag såg bilderna eftersom de är så härligt stereotypa, men det var antagligen avsikten! ;)

Jag var med på en fika med juligruppen 03 en gång, men det minns du antagligen inte! Lycka till hur som helst med allt spännande ni har framför er!

http://www.vitez.blogg.se

 
Ingen bild

M

28 maj 2007 23:19

Men så fina bilder! Vilket underbart hus (även om det inte alls såg ut som jag trodde, vet inte varför jag trott att det var ett vitt 30-talshus?)! Och du är verkligen jättesnygg, vet att jag tänkt det förut utan att skriva det, men det är verkligen så! Tack för att du delade med dig! Nu håller jag tummarna för att allt kommer att gå riktigt fort och bra!

 
Ingen bild

M

28 maj 2007 23:22

Förresten - vad GÖR han egentligen i skåpet :-) ? Hämtar han något eller försöker han se ut som om han monterar det? Bilden är bra alltså, jag menar inte så, jag är bara så korkad ibland :-) !

 
Ingen bild

Grodis

28 maj 2007 23:26

Monica>>Alltid lika snäll! Goa du. TACK! Kvällskram tillbaka! :)

Maria med Fredrik>>Klart jag minns! Vissa saker glömmer man inte. ;-) Ja, visst är de så där härligt fåniga!? *fnissar* TACK snälla du och hoppas allt är bra med er?!

M>>*Asg* Ja, vad gör han..?? Faktum är att han rättar till dörren som jag lite felaktigt fått dit, och det gör han på RIKTIGT. Vår fotograf var snabb där! :-D
Tack, tack, tack!! *glad* Kram till dig!

 
~holy~

~holy~

28 maj 2007 23:49

Så vacker du är! Det strålar mammalycka om hela dig. Skulle tro att lilla bebisen blir lik er båda med era mörka "bolivianska" drag ;)....Avis på er veranda är jag hur mycket som helst....precis en sådan jag vill ha.

http://friaordet.forumportal.se

 
Kajsa m Nike

Kajsa m Nike

29 maj 2007 00:23

Åh ni är jättefina, ni kommer göra succé i Bolivia, det är jag säker på!

Kram
Kajsa

http://kladerochprylar.blogspot.com

 
Enbulleihjärtat

Enbulleihjärtat

29 maj 2007 07:13

Åh, vilka snygga kort, de kommer att göra susen! Själv tycker jag att det var allt annat än lätt att få till alla dessa kort.. Men det är mödan värt..!

http://enbulleihjartat.blogspot.com

 
Ingen bild

L

29 maj 2007 07:20

Hahahaha... händig säger du. Han gav ju upp skruvandet och lämnade över förtroendet till mig istället. Så där ser ni vad en bild kan ljuga. Fast måste hålla med att han är en mästare i köket.

 
Fairy Dust

Fairy Dust

29 maj 2007 07:51

Gudars vad snygg du är, en riktig pingla!!!
Sötare än sötast ;O)

Och oj vilket fint hus ni har, jättefint.

Är säker på att alla era bilder är så här kanonfina, bara skicka iväg.
Kramar

http://fairydust.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tess m. Max och Malte fr aug 02

29 maj 2007 08:02

Vad kul att se bilder på er, jättefint hus och kanske lite stela bilder men oj vad lyckliga ni ser ut, med dom bilderna kommer ni ta alla med storm.

kram Tess

 
Tess

Tess

29 maj 2007 08:06

Jag hoppades på några smakprov :) Inte heller jag hade alls föreställt mig ert hus så där, vet inte varför. Men jätte fint var det! Och ni är som vanligt också jätte fina. Helt övertygad om att alla bilderna kommer att bli jätte bra och att det blir alldeles perfekt för att skicka! KRAM.

http://www.malika.se

 
Elin

Elin

29 maj 2007 08:19

Vilka härliga bilder!! Tänk om man alltid kunde vara så där lycklig när man strök. ;) Men i vår familj står faktikst Mats för den mesta strykningen, så jag kan glatt le under tiden. Ni är så fina och det strålar om er!!

http://sedlacek.se

 
Ingen bild

Mia

29 maj 2007 08:25

Vad du är vacker. Det riktigt strålar om dig. Och vilket hus..vill också ha:)
Håller både tummar och tår att allt går bra och ni inte behöver vänta alldeles för länge på besked:)
Kram från Mia som hittade hit via Aff

 
clin

clin

29 maj 2007 09:29

Snygging där!!!!! Klart man älskar att stryka!!! Heheheheh! Så fint hus ni har, vad roligt att få se bild på det! Erat barn kommer att få det toppen hos er!!!!
Kram från C!

http://vardagenmedmaja.blogspot.com

 
Ingen bild

Carina29

29 maj 2007 13:53

*buuusvisslar* Vilken pingla!!! Vad roligt att vi fick se några kort från fotograferingen. De var riktigt lyckade! Vilket fint hus ni har! På den verandan skulle man gärna dricka en kopp kaffe ;-).
Kram-kram!
PS Vad duktig du är med din fortsatta viktinedgång!

 
Busmamman

Busmamman

29 maj 2007 14:13

Men gud så fint, och vad fin DU är!!!!

http://busmamman.blogspot.com

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

29 maj 2007 20:53

Jag har inte läst de andra kommentarerna så jag vet inte om jag upprepar, men wow så vacker och sexig du är. :) Du är jättefin!
Och vilket mysigt hus ni bor i. Blir avis. :)
Och komplimanger till fotografen. :)

http://ff.bloggagratis.se

 
Ingen bild

systerA

29 maj 2007 20:58

Guuuuud vilken superpingla! Du är ju HUR jädra snygg som helst ju. Och så huset, så snyggt! Och så den blivande mamman, vilken läcker brutta osv osv!!

KRAM A

 
Hannah (arwen)

Hannah (arwen)

30 maj 2007 05:29

Jättefina bilder å du är jättefin :D
Superfint hus har ni verkligen å verandan blir jag avis på, precis sån som jag vill ha.
Kram

http://www.littelfrogs.blogspot.com

 
Ingen bild

Gabbi, Västerbotten

30 maj 2007 08:34

Nämen! Du är ju supermegaduperjäklasnygg! Så söt att man hajjar till!
Lycka till med den fortsatta väntan. Jag följer spänt din blogg som är en favorit.
Hälsningar från Västerbotten,
Gabbi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards