Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 30 maj 2007

Jag - en tröttmössa...

Av grodis - 30 maj 2007 08:37

Hualigen vad trött jag är. *zzZZzz*
Kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket jobb det är och stressen överhopar sig. *suckar* Blir en dag till med stress och övertid är jag rädd för, men sen får det banne mig vara nog. Då har jag jobbat över 3 dagar av 3 och jag orkar inte mer.

Tyvärr får Pilatesen stryka på foten ikväll. Det skulle varit sista passet innan sommaruppehållet som varar ända till september..! Men jag känner att jag omöjligt kan gå på det passet och slappna av och finna ro, som man ju ska göra under ett Pilates-pass... *suckar igen*


Födelsedagskalaset hos lillebror igår var jättetrevligt och vi kom inte hem förrän vid 21.30 Lillebror och hans sambo K hade fixat en hemgjord smörgåstårta som var heeeelt ljuvlig! Tog faktiskt om en liten bit också.... *hoppsan* Lillebror hade önskat sig pengar till en digitalkamera, och det fick han också av oss alla som var där. Nu har han fått ihop till en finfin kamera och t o m ett extra minneskort! :-D Det behövs när de om 2 veckor ska hämta hem sin lilla valp. *spännande!*


Ingenting har vi fått eller hört från översättaren än, och nu är det snart 2 veckor sen han fick våra handlingar för översättning till spanska. Jag hoppas och tror dock att det inte är långt bort?! Ikväll ska jag dessutom sätta mig och göra iordning de bilder vi ska skicka till framkallning och sända med våra handlingar och det börjar ju bli lite brådis.... så det måste ske ikväll! *puh*


Ni är så söta och fullkomligen ÖVERÖSER mig med fina ord ang. bilderna. Jag sitter här och bara ler och är tomatröd i fejjan.... *S*

TACK återigen!

 
 
applecore

applecore

30 maj 2007 10:24

Lite mer bildkommentarer ;-) Vilket fint hus ni har! Jag hade ingen aning om hur det ser ut... Bilden på dig vid strykbrädan är perfekt - mycket (hus)moderlig :-) /Helena

http://applecore72.blogspot.com

 
Ingen bild

Humlan

30 maj 2007 14:54

Kan bara instämma i alla lovord när det gäller bilderna (suveräna)Du är så söt och det var så kul att se ert hus också! Kan bara tänka mig hur lycklig den lill* kommer bli hos er.
~Kram~

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards