Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 1 juni 2007

Av grodis - 1 juni 2007 22:12

Efter en helvetesvecka på jobbet avslutade jag och några kollegor tillsammans på "Harry´s" och snackade lite sk-t tillsammans. Jättetrevligt! Jag drack dock bara Ramlösa då jag dels ville köra så jag och maken (som också var på AW med sina kollegor) och dels är jag så trött att alkohol ej lockar alls ... Sen vill jag vara så pigg och fräsch som möjligt imorgon bitti då vi ju ska sätta oss på tåget till Gbg.


Det ska bli otroligt spännande imorgon och det blir en dag full av intryck, det är jag säker på! Måste tömma min telefon på bilder så jag kan fota mycket bilder imorgon... ;-)


Nu är det dags att gå och lägga fram kläder jag ska ha på mig imorgon. Det ska bli sol och fint så det blir sköna vita Vagabond-sandalerna, ljusa 3/4-dels jeansen, vita toppen med svart kofta över. Basic och ledigt m a o! Ska man tillbringa dagen på både gräsmatta, lekpark, zoo och restaurang så känns det bra att vara lite "lös o ledig". ;-)


Det är ju fredag så det är även dags för en viktrapport.

Ingen rolig sådan... +0,4 kg mot förra veckan (dock är mensen på G så jag antar att det är därför + att jag inte hunnit gå promenader alls denna vecka), men däremot har midjemåttet minskat ytterligare 1 cm och nu ligger jag på 87 cm i midjan. :-D


Och just ja, det papper som var felstavat från översättaren kom idag! Rekordsnabbt! :-D HURRA!

Bilderna är också framkallade och klara nu så imorgon på tåget ska jag sätta mig och skriva lite "bildtexter" så vi kan skicka iväg allt rekommenderat till BFA på måndag! *whohoooo*


Ha en jättefin helg lördag så kommer jag in och rapporterar sen förstås!

Av grodis - 1 juni 2007 09:24

Igår blev jag kär.

På en sekund.

Från första stund jag såg det. Tyget.


Ni ser på bilden vad jag pratar om....

Jag kunde inte låta bli att köpa 3 meter av det.

Blir ett draperi/fondvägg till blivande barnrummet + ett par tavlor.

T o m maken gillade det! ;-)


Åh, nu kom verkligen inspirationen igång till att börja vårt stora projekt på övervåningen. Det ska börjas med att måla vårt nuvarande furutak vitt.


~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards