Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 2 juni 2007

Av grodis - 2 juni 2007 22:00

Väck mig - jag måste drömma?

Har jag kommit till 7:e himlen?


Nyp mig hårt, någon.


Efter Boliviaträffen i Slottsskogen, Göteborg idag är jag helt salig. Såld.

Så många bedårande, underbara, fantastiskt goa barn i åldrarna från 6-7 månader och uppåt. Deras lyckliga och stolta föräldrar. Så mycket intryck. Prat. Skratt.


Herrejösses. Vad ska jag säga?

Det går inte med ord beskriva hur denna dag varit.

Jag har gått med en pirrande känsla i hela kroppen sen jag såg de första barnen idag när vi anlände till Villa Belparc vid 12.30-tiden efter att ha blivit lite försenade pga tågförsening. Mitt hjärta har fått jobba hårt idag och så även ståpälsen på kroppen som varit mer eller mindre konstant. *S*


En helt underbar dag på alla sätt!

Vi hade vädergudarna på vår sida också och det gjorde allt om än ännu bättre. Att vi reste sammanlagt nästan 9 timmar för 3 timmars träff, känns helt självklart värt det, men nu är vi sååååååå trötta, både jag och maken.


Så trötta, men så nöjda. Så glada och så förväntansfulla.


Nu ska jag gå och lägga mig och drömma sött om en Liten med olivfärgad hy, äppelkinder och ögon djupa som brunnar....


Må tiden till en egen Liten gå snabbt, snabbt, snabbt!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards