Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 13 juni 2007

Av grodis - 13 juni 2007 16:31

Som den nyfikne, envetne och kontrollbehovs-människa jag är så kunde jag inte låta bli att maila vår handläggare på BFA-A idag och "kolla läget". Det är ju bara onsdag än så länge, men hon skrev ju i fredags att våra handlingar skulle gås igenom denna vecka och jag ville bara lugna mig själv och höra att allt verkar vara OK.


Jag fick som alltid ett snabbt svar och det svar hon gav mig så här långt, var positivt och lugnande. Hon skulle titta igenom mer och återkomma till mig under förmiddagen imorgon skrev hon, men skrev också att hon tyckte vi gjort foton etc. jättefint! :-)


*glad*


Hoppas nu att resten ser lika bra ut så våra handlingar kan gå vidare på väg mot Bolivia!

Av grodis - 13 juni 2007 10:39

Och här kommer listan (ja, den är lååååååång) med namnförslag för min del! Observera att maken inte sagt sitt än ... ;-)

Tyck gärna till och kom gärna med fler förslag! Jag kommer lägga till de förslag jag själv tycker om och de som inte kommer med är förmodligen namn på tjejer/killar inom vår närmsta bekantskapskrets och betyder INTE att jag inte gillar dem. :-) Sätter en liten * per röst!


DOTTER

Alva *

Agnes ****

Amanda

Amelia/e **

Anna **

Annie *

Angela

Ebba ***

Elina **

Ella **

Elsa ***

Elvira

Emma **

Ester *

Evelina **

Filippa **

Ines/z *

Irma *

Julia

Liv/Liva ***

Lova

Maja **

Malin *

Meja

Miriam

Molly *

My **

Nelly *

Nike ***

Paula

Stella **

Thea *

Tilde *

Tove **

Vera *

Vilma

Ylva **


SON

Adam *

Alexander *

Alfons

Arvid

Dante

Eddie

Edvin *

Erik *

Gustav *

Hilding

Herman **

Hugo **

Isak *

Jack **

C/Karl **

Leo

Love/Lowe *

Ludvig

Lukas ***

Malte *

Max ***

Melker ***

Måns ***

Oskar **

Sam

Sebastian *

Simon **

Svante

Theo *

Vilhelm

Ville ***

Vilmer

William *

Av grodis - 13 juni 2007 09:38

Hela 230(!) personer har röstat i min omröstning om ni tror att Viktors syskon blir en lillasyster eller lillebror, tack alla ni!  Så roligt! :-)


Resultatet då?

Lillebror 40%

Lillasyster 60%


Lillasyster vann alltså. 6 av 10 tror på att Viktors syskon blir en liten tjej! Ska bli spännande att se om det stämmer. Själv tror jag på en liten kille till. :-) Men det spelar INGEN som helst roll! Bara allt går bra och vi får ett BARN!


Jag har förresten börjat på en namnförslagslista, men den återkommer om. :-)


~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards