Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 17 juni 2007

Av grodis - 17 juni 2007 11:50

Dagen började och slutade mysigt igår.

En riktig mysdag med andra ord.


När jag kom hem var vi för tredje dagen i rad överbjudna till svärfar med sambo och deras paradis på lite mat. Alltid lika trevligt och alltid lika GOTT och MYCKET mat. Jösses...


Bifogar lite läckra bilder på bara EFTERRÄTTERNA vi åt igår....... *ehum*

Och så kan jag ju berätta att vi även åt förrätt (Galiamelon med lufttorkad skinka) och grillade hel fläskfilé och till det klyftpotatis av färskpotatis (med skalen kvar på), som var jättegott! *tips*

Vi åt, åt, åt och åt. Så idag blir det hårdkörning och tillbaka till verkligheten och mota ut sockermonstret igen! Puh... det blir tufft, men det SKA gå.


Och en liten bild så ni ser hur fint svärfar och M har i sitt paradis. :-)

Av grodis - 17 juni 2007 11:41

Gårdagen var en höjdardag på alla sätt och vis.

Tillbringade några riktigt mysiga och trevliga timmar tillsammans med Soff på Vattendraget och vi hade första parkett med filten på gräset när Bolivianska föreningen här i stan hade sitt uppträdande. Dessvärre var det väldigt få i publiken som var från Latinamerika (iallafall vad jag kunde urskilja) och det var bara 3 dansnummer som var över på en kvart. Vi hade nog kunnat sitta där och njuta hela kvällen, jag och Soff.

Båda satt och njöt. Turades om att gå lite närmre och fotografera. Gungade i takt till musiken och bara log. Stora leenden och tårfyllda ögon där i solskenet. Så häftig känsla. Att våra barn kommer komma i från ett land där det finns så stark kultur, färgstarka människor på alla sätt. Det känns så rätt, så rätt. Både i magen och hjärtat.


I samråd har vi bestämt att vi lägger upp lite bilder på oss tillsammans, jag och Soff. Två lyckliga, blivande mammor till två små hett efterlängtade barn från Bolivia, Sydamerika. Kanske under 2008!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards