Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 27 juni 2007

Galet stressigt!

Av grodis - 27 juni 2007 17:21

Gaaah!

Jag blir tokig på denna eviga stress!


Jag hinner inte ens tänka på vad jag ska äta så därför har dagen idag också gått i "Prenet-anda" så jag har alltså druckit mina två mål Shake till frukost + middag. Har även fått i mig ett grönt äpple till mellis, både på f.m och e.m

Vad som blir till middag vet jag inte men tänkte föreslå att vi köper en grillad kyckling ikväll och fixar något gott med.


Alltså har ingen matplanering hunnits göra heller.

Nu ska jag dock registrera mitt matintag på Viktklubb.se. Dock är det lite svårt att registrera shakerna, för de finns inte direkt med i deras register... ;-)


Nu är det äntligen hemgång!

Lite matshopping innan dess bara...

 
 
Ingen bild

Maria

27 juni 2007 21:12

Hej!
Jag har tittat in på din blogg några gånger och önskar dig lycka till både med viktminskning och framför allt med adoptionen! Jag har inte läst alla inlägg (är ju några stycken) och undrar vad ni har fått för besked om när er prins/prinsessa får komme hem till er? Är det inom ett år? Jag har själv en liten ängel i himlen och hoppas på en ängel på jorden! När man väl har bestämt sig för att skaffa barn är det svårt att tänka på annat.. :) Ha en jättehärlig sommar!

 
Molly

Molly

27 juni 2007 22:17

Trist att du fick ta till din gamla diet på första dagen av din nya diet. Men det är bara att ta nya tag, det fixar du. Ja, planering är verkligen a och o när det gäller viktminskning, suck! Jag tror att du kan lägga till nya livsmedel i viktklubbs register, det är väl dock en del pyssel med det. Ha det!

http://mollysmys.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

27 juni 2007 23:05

Maria>>Hej på dig! Tack snälla för din fina kommentar! :-) Från det att vi fått ner våra papper till Bolivia och de blivit inloggade där så är det ca 1 års väntan. Det kan gå fortare, det kan ta längre tid... Men ca 1 år är det! :-)
Ledsen att läsa att ni också har en ängel och jag önskar så att det vore annorlunda för dig och alla andra änglaföräldrar. Det händer, allt för ofta... :´-( Önskar er all lycka till med syskon till er Lill* ängel. Ta hand om dig/er och ha en jättefin sommar ni också! *sänder kram till*

Molly>>Ja, det känns förstås lite trist och frustrerande, men samtidigt har jag inte bråttom. Det kommer ta tid att lära känna viktklubb.se också och så länge jag håller mig inom antalet kalorier jag ska ha i mig per dag är jag nöjd. Får styra upp detta så snart jag har mer tid. Tack snälla du för pepp! Ha det gott du med! :-)

 
Mickis

Mickis

28 juni 2007 08:39

Hej på dig.
Såg att du gått med i Viktklubben. Önskar dig lycka till och hoppas du kommer tycka det funkar bra.
Jag är med där (även om det just nu går trögt) o det funkar kanon när man väl kör på ordentligt.
Vi kör just nu med Cambridgepåsar, men det finns ju inte heller att lägga in...däremot finns Nutrilett, så det brukar jag lägga in (samma antal kcal som i mina påsar).
Ha en underbar sommar.
Kram Mickis

http://www.mickis74.blogg.se

 
Joma

Joma

28 juni 2007 09:13

Hej! Minns inte riktigt hur jag hittade till din sida, men säkerligen via någons blogg om adoption. Vi ska adoptera från Kina och är inloggade där sedan februari i år. Väntan i Kina verkar bli längre för varje månad man väntar, så vi börjar fundera på alternativ. Nu verkar det som att det kommer att bli frågan om 3-4 års väntan på BB från Kina. Bolivia skulle kunna vara ett alternativ för oss, och därför har jag på sistone följt er väg mot att få iväg papprena dit. Ett års väntan nu är ju faktiskt inte mycket. Önskar er lycka till på vägen!
/ Joma

http://www.villhabarn.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards