Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 28 juni 2007

Mail från översättaren!

Av grodis - 28 juni 2007 11:56

Nu är alla våra papper klara. ALLT är RÄTTAT och KLART.

Klart, klart, klart! Och idag sänds de till vår handläggare på BFA-A för att gå iväg på legaliseringen hos Bolivianska ambassaden och UD.


Sen.... ner till BOLIVIA!!


Whohoooooooo!!



*dansar runt och ut i solen på sushilunch*

 
 
Monica

Monica

28 juni 2007 12:02

Jiiiha hurra!
Grattis till att allt är fixat!
kram

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

"E"

28 juni 2007 12:06

Yes, ett steg till närmare! :)
Jisses, det närmar sig.....hi hi!

 
Jessica

Jessica

28 juni 2007 12:44

Åh vad härligt att läsa!!!
Grattis grattis grattis :)

Kram!
//Jessica

http://jezza.wordpress.com

 
Ingen bild

Majjen

28 juni 2007 13:17

Åh, vad härligt!! Hoppas att det inte kommer så mycket annan post till Bolivianska ambassaden så att de kan ta tag i era papper direkt. Det är ju lite trist med semestersverige, allt tar ju mycket längre tid, tyvärr. Men förhoppningsvis så är era papper snart på väg över jordklotet!!!
Må så gott!

 
Ingen bild

Saga

28 juni 2007 14:30

Grattis! Både på ettårsdagen och till att alla papper är klara, godkända och framför allt PÅ VÄG!
Vad tycker du hittills om viktklubb? Får du äta sushi till lunch enligt deras metod? Hur många bitar och får du äta miso soppa till? (undrar jag som älskar sushi)
Kramar och ha en härlig sommar!

 
Busmamman'

Busmamman'

28 juni 2007 14:31

Hääärligt!
Snart så :D

http://busmamman.blogspot.com

 
Ingen bild

Linda *

28 juni 2007 16:17

Tjohoooooo.....vad härligt

 
Ingen bild

Grodis

28 juni 2007 20:16

Tack alla goa rara tjejer! *glad* :-D

Majjen>>Dessbättre har inte Bolivia semester nu utan det klarar de av i januari typ! ;-) Men som sagt, man vet ju aldrig här i Sverige... därför ska vår handläggare kolla upp det och är det så att det tar flera veckor pga sommar och semestrar åker antingen jag eller maken upp EN dag till Sthlm och får allt fixat! :-))

Saga>>Jag har fattat det som så att man får äta i princip vad som helst bara man registrerar det och håller sig inom den föreslagna ramen för antal kcal? Sushi är ju jättemager mat och jag kan tänka mig att det är bara bra! Inte blev det många kalorier där heller. ;-) Soppan drack jag också såklart, men jag har inte hunnit kolla/leta reda på antalet kcal där än. Tror dock att den är bra den med! :-) Kram och ha en supersommar du också!

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

28 juni 2007 22:28

Underbart!
Äntligen!
Kram! Är så glad för er skull!

http://ff.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards