Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 6 juli 2007

Av grodis - 6 juli 2007 10:00

Nu vet jag att jag är nykter.

Har blivit extra "uppkollad" denna vecka. TRE gånger har jag åkt in i körkorts- och alkoholkontroll på väg till/från jobbet! Det spelar INGEN roll att jag VET att det är INGEN som helst fara, ändå blir jag lite nervös för sånt här.... *larvig* ;-P


Nåväl, jag tycker det är toppen att de kör extra alkoholkontroller nu under Power Meet. Det är ju så viktigt! Imorse kollade de verkligen ALLA som åkte in mot stan från campingen och boende längre ut på vischan när jag åkte in till jobbet vid 8.30


Ikväll efter jobbet ska jag tack och lov inte förbi Power Meet-området igen, utan då bär kosan av ner mot Nyköping och maken som är så efterlängtad! Han har ju varit borta sedan i söndags och tränat och seglat Träbåts-SM med sin far, så jag har varit gräsänka hela långa veckan... Dock har det inte blivit så mycket segling vad jag förstår, då dels masten (staget?) pajjat igen(!) och maken varit riktigt förkyld och febrig. :-(

Svärmor ska vara kattvakt åt Sally och det vet jag att hon gillar! :-)


På återhörande på söndag!

Ha en jättefin helg nu allihop!

Av grodis - 6 juli 2007 00:38

"Ska bara" testa lite nya färger på bloggen.

Blir sittande i 1 h. Mitt i natten. Utan att ha packat klart.... *suckar*


Går o lägger mig nu och hoppas att jag orkar upp lite tidigare imorgon bitti istället... *I wish*


Det får vara "godisfärger" på bloggen i natt.... får fippla vidare imorgon... ;-)


Nattinatt!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards