Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 10 juli 2007

Av grodis - 10 juli 2007 22:04


Vi har snart nått mitten av juli. Det är mindre än ett halvår kvar till julafton! *gulp*

Då kommer klädkatalogerna för hösten/vintern 2007/2008 i brevlådan! Senaste dagarna har både Ellos och Haléns-katalogerna kommit och nu blir det till att krypa ner under täcket och kolla höstens och vinterns mode. Om det är något jag kan tänka mig att anamma? Eller om det som vanligt blir att jag går min egen, bekväma och lite fega väg....


Äntligen kan jag börjar bläddra bland sidorna på barnkläder också, utan att det känns tungt och jobbigt. Det var jättejättejättelängesen.... frågan är om jag minns när det sist kändes spännande och roligt?


Sov gott allihop!

Av grodis - 10 juli 2007 16:10

För att få upp humöret lite, och även kanske få in lite sommarkänsla, gick jag in på Sveriges radio´s hemsida. Till min glada upptäckt såg jag att man numera kan lyssna på Sommarpratarna närsomhelst! Hurra!

Jag som deppat lite över att ha missat en av mina favoriter, Mark Lewengood, har nu lyssnat på hans program.

Som jag skrattat, gråtit, fnissat... Han är suverän!


Lyssna själva vetja!

Av grodis - 10 juli 2007 14:28

Foto: AP 


Läste nyss ett reportage som fick mig att bli lite ledsen och orolig...

Det har kommit över 1 dm snö, i Bolivia!?


Älskade barn... om jag ändå kunde få värma dig...

Jag vet ju inte om du redan finns ute i denna värld, eller om du vilar i magen hos din biologiska mamma. Kanske hon fryser..?


Ibland är det jobbigt att läsa nyheter om vårt kommande barns födelseland...

Man känner sig så maktlös.... :´-(

Av grodis - 10 juli 2007 10:26

Bara för att jag gick emot mina principer och tog på mig huvjacka, långa jeans, strumpor OCH tennispjucken idag, så blir det sol och fint!

*Bah*


TACK för alla trevliga och gulliga kommentarer förresten! *glad*

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards