Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 14 juli 2007

Av grodis - 14 juli 2007 19:47

Tänkte först åka in och arbeta med BFA-tidningen idag, men när jag vaknade lyste solen mot klarblå himmel, och jag bestämde mig för att avvakta...

Maken åkte iväg tidigt imorse för att hjälpa en vän att måla huset och jag somnade om. Vid 9-tiden blev jag väckt av telefonen och gick sen upp och åt en lugn frukost och läste dagens tidningen. Tvättade lite handdukar och lakan, bäddade rent i våra sängar... det är väl typ det jag orkat göra idag. Vid 15-tiden bestämde jag mig för att lyfta ut baden-baden och lägga mig i den och sola (sova) en timme och så gjorde jag. Det var bara det att solen gick i moln.... efter 30 minuter gav jag upp och gick in och lade mig i soffan istället. Sally kom och gjorde mig sällskap och jag sov ända till kl 18. Tror jag var trött.....


När jag vaknade började jag förbereda middagen, som jag bestämde skulle bli lasagne. Vid 19-tiden ringde maken och ville bli hämtad från taxibåten så jag tog Sally och satte mig i lilla micran och åkte iväg och hämtade älsklingen. Med röd- och vit färg lite här och där kom han och satte sig i bilen. Nu ska vi äta och mysa tillsammans och jag får se om jag tar mig in till jobbet imorgon istället. Skulle verkligen behöva orka det.... Ju mer jag skjuter upp det, desto värre för mig själv i veckan. På fredag ska jag ha det klart. Eller förresten... torsdag kväll.....


*blundar hårt och tar ett djupt andetag*


Tack SNÄLLA ni för alla fina, tänkvärda, peppande och stöttande kommentarer ni gett mig sista tiden. Ni är bara bäst!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards