Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 23 juli 2007

Av grodis - 23 juli 2007 20:57

Just nu är det hektiskt och jag hinner inte blogga så som jag kanske skulle behöva. Det är full fart med tidningen och äntligen börjar det kännas som om jag har kontroll på situationen! Det är skönt att C är tillbaka från sin resa så jag har henne att bolla fram och tillbaka med.


Det är sista rycket med tidningen nu och jag hoppas innerligt att jag kommer kunna klicka på "Sänd" till tryckeriet på torsdag e.m./kväll


Snart blir jag upphämtad av älsklingen och det ska bli skönt att komma hem. Pusta ut lite och ta en kopp thé och en knäckemacka och sen bara krypa ner under täcket och .... sova.....


*zzzZZZzzz*

Av grodis - 23 juli 2007 13:57

Fick just reda på att våra handlingar är hos Bolivianska Ambassaden nu.

SISTA anhalten innan hela luntan skickas ner till Bolivia...!!


Wow.......

Av grodis - 23 juli 2007 11:49

Nu är det full fart.

Sista rycket innan vi går på semester på fredag kl. 16.30


Jag har fått kontakt med ansvariga för BFA-tidningen, äntligen och nu kör vi så det ryker med det sista som ska in innan tryck. Det kommer bli en tuff vecka, men jag försöker att beta av en sak i taget så ska det nog gå bra. Det känns skönt att hon är varse att jag inte kommer göra tidningen mer, även om det känns jättetråkigt förstås.... Men jag orkar inte grubbla över det mer... nu är det bara att fokusera och lösa detta så bra och smidigt det bara går.


Fredag kväll, gud så jag längtar! En iskall martini och bara pusta. Planera, packa... sen semester!!


5 dagar kvar... eller 4,5 nu faktiskt!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards