Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av grodis - 17 augusti 2007 14:40

Och så vips, så har första arbetsveckan snart passerat!

Helt sanslöst och nu är det bara 2 veckor kvar tills vi har semester igen!  *whohooo*


En underbar vecka väntar då i Lappland hos min älskade farmor och jag längtar, längtar, längtar efter att få krama om henne och umgås.


Det är fredag e.m och efter jobbet väntar handling av mat, sen ska maken och jag hem och bara mysa i soffan tillsammans och äta något enkelt men gott och ladda inför morgondagens äventyr; jag har nämligen vunnit  2 st biljetter på jobbet till V75 på Sundbyholm!



Jag och trav!? Hallååååå... det har ALDRIG hänt och jag har ingen som helst aning om hur det funkar eller någonting, men anmälde mig ändå som intresserad och VANN! :-D

2 biljetter med inträde och buffé väntar mig och maken imorgon och vi får se om vädret tillåter att vi tar båten över, för det är så mycket närmare för oss än att åka bil. Magnus Carlsson uppträder också tydligen och det ska bli riktigt roligt .. och spännande.. för chansen finns ju att vi vinner en liten slant!? *önsketänkande* ;-P


En sisådär 250.000:- vore lagom... minst...för det är vad en adoption från Bolivia kostar i runda slängar...


Lite kul så här på fredagen... kolla in vilka smarta och roliga reklamgrejjer! :-D


Ha en mysig och trevlig fredag allihop!



Av grodis - 17 augusti 2007 10:20

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Knappt så jag tittade. Var sen (som vanligt) och hann knappt se....


2. Hur mycket kontanter har du på dig?
1 krona i fickan till kaffeautomaten på jobbet

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Mest

4. Favoritplanet?
Månen

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Pappa

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Har just nu signaturen till "Anslagstavlan"

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh, svart/vit/grårutig tunn tunika och svart kofta över. Kallt på jobbet...

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Que..?

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Vagabond

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Beror på vad det är för slags rum.

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Sov gott.. .:-)

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Ett långt, mysroligt från min man.... ;-)

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Finns inte kvar här i stan vad jag vet?

14. Vilket uttryck använder du mest?
Inget speciellt som jag tänkt på?

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till Viktor när jag var hos honom vid hans grav igår...

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Vår Sally imorse innan jag åkte till jobbet

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Kaffe, rödvin... ;-)

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Ingen vad jag vet?

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Alla åldrar har sin charm. Jag minns dock att det var väldans kul att vara 14-15 och köra killarnas moppar! :-D

20. Din värsta fiende?
Vikten....

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En fin gammal träeka på en stenig strand

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Minns ej? (varit tyst för länge?)

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar, please!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Mmmmm... och inte bara nu... maken förstås! Always!

25. Senaste låten du lyssnade på?
Det var någon på radion imorse när jag åkte in till jobbet. Registrerade dock inte vad det var för låt? För trött... ;-P

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards