Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av grodis - 20 augusti 2007 22:38

... här kommer man hem sent, efter en jättetrevlig kväll hos MOE på klädparty för Lingon & Blåbär, och möts av alla UNDERBARA grattishälsningar!!


T A C K!!!


Nu gråter jag en skvätt igen... :´-)


Så många, så överväldigad och hjärtligt GLAD jag blir!

Så många ni är som följer oss mot Viktors lill* syskon, helt otroligt.

Finner inte orden....


Jag svävar fortfarande på små moln och det känns lite overkligt måste jag säga. Jag njuter till fullo och drömmer för fullt.


Köpte förresten lite kläder till Liten på klädpartyt, kunde inte hålla mig.... ;-)

Bl a tröjan på bilden till vänster (fast som body i stl 80)  och röda byxor istället för marinblå.

(Bild från Lingon & Blåbär)


Köpte även en mössa till mig själv, kanonskön och jag såg rätt OK ut i den t o m! Och så till sist en liten body med korta ärmar och ben i stl 90 i marinblått, gult och vitt som det var REA på!

(Bild från Lingon & Blåbär)


Blev bjuden på Meandi-klädparty den 19 september också, och då ska jag beställa grodkläder! ;-D


 

(Bilder från Meandi)

Fick en liten GRATTIS-present av MOE med make, och det var en liten flaska champagne och ett fint kort som MOE gjort som den scrapbookingtokige tjej hon är där de gratulerade oss till "graviditeten"..! :-D TACK!


En dag att minnas detta och jag kommer sova såååå gott i natt kan jag lova. *gäspar trött* Det är många spänningar som släppt idag...


TACK ännu en gång för alla grattis!

Imorgon börjar vi nedräkningen på 365.... *whiiiiii*



Av grodis - 20 augusti 2007 14:43

... om vartannat och kan inte koncentrera mig för fem öre.

Många tankar som snurrar runt likt en centrifug i huvudet och i magen flyger tusentals fjärilar omkring. Det kittlas!


Jag trodde jag var beredd på att höra det.

Jag trodde jag skulle ta det med lugn.


Så fel jag hade.

Jag är så jäkla glaaaaaaaad!


Så glad att jag gråter stup i kvarten...

Gick runt med ett stort leende på läpparna hela lunchen och fick många svarsleenden tillbaka. Det är skoj!


Något mer som är skoj är att BFA-tidningen är tryckt och klar och den ser jättebra ut enligt C på BFA och vi har fått mycket beröm från kontoret för den. ROLIGT! Det ska bli kul att se den när den dimper ner i lådan, förhoppningsvis under denna vecka. :-)

Av grodis - 20 augusti 2007 11:58

Whiiiiii!!!


Nu har jag fått besked.

Imorgon tisdag den 21 augusti 2007, börjar vår väntan på riktigt, för då går våra handlingar ner till BOLIVIA!


Imorgon börjar ca 1 års väntan på Liten.

1 år. Vad är det?


12 månader.

52 veckor.

365 dagar.


Wow...

Och det är som längst. Förhoppningsvis.


Det kan gå fortare.

Några har fått barnbesked efter bara 3-4 månader, men det hör till undantagen.


365 dagar....


----------------------------------------------

Herrejösses...

Jag bara skakar...

Samma känsla i kroppen som för snart 6 år sedan när vi testade

positivt med Viktor.

Jag är så lycklig.


Liten - here we come!

Snart, snart så möts vi....


Vi längtar efter Dig.


Av grodis - 20 augusti 2007 10:58

Blev inbjuden till klädparty för Lingon & Blåbär ikväll hos min vän MOE. Jättetrevligt ska det bli och jag får ÄNTLIGEN tummen ur att se hur de bor. De flyttade nämligen för 2 månader sen(!) till samma område som vi, men jag/vi har inte lyckats hitta tiden att hälsa på än. Pinsamt!


Men ikväll så blir det av och det ska bli jättekul och trevligt att få träffas och se hur det ser ut. Och så blir jag säkert ett par slantar fattigare för att gå på klädparty utan att beställa NÅGOT litet är ju omöjligt, för de ser ut att ha finfina kläder som passar både små tjejer & killar... ;-P

Av grodis - 20 augusti 2007 10:24

..sen ringer jag vår handläggare och kollar.

Det är ju telefontid 9-11.30 nu och jag tänkte att andra får ringa då så ringer jag sen.. eftersom jag måste kolla hur det gått med tidningen också. ;-)



1 h kvar... och några fjärilar flyger omkring i magen minsann....



~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards