Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av grodis - 21 augusti 2007 11:59

*fnissar*


Jag är ju inte klok. Inte på en fläck.

Trippade iväg till frissan, som tack och lov ligger nära jobbet, i tron om att jag hade klipptid kl. 12.00


Väl där sätter jag mig och läser en skvallerblaska och en annan frisör kommer och säger: "Hej, vem ska du till?" och jag svarar "Sarah, klockan tolv!"


Då tittar en dam brevid mig upp från sin tidning och säger:

"Men, henne ska ju jag också till klockan tolv?!?"


Det är jag som tagit fel på tiden. Kl. 12.45 skulle jag vara där och inte 12... Var jag fått det ifrån vet jag inte, men jag gick fnissande därifrån igen och tillbaka till jobbet.


Låt mig säga så här:

Jag är INTE förvånad. Inte ett dugg!


;-D

Av grodis - 21 augusti 2007 11:27

Fick just mail från vår handläggare C:

"Nu ligger era handlingar och väntar på DHL!"



(bild från dhl.se)

 


Fly on the wings of love

Fly baby fly

Reaching the stars above

Touching the sky


---------------------------


Strax dags för en avkopplande stund hos frissan. DET behövs!


Av grodis - 21 augusti 2007 09:24

Så kom då den dagen. ÄNTLIGEN.


Den dagen då vi testade +. Fast ändå inte.

Men det är "same, same".

Jag kan faktiskt intyga att det för mig ÄR samma känsla i kroppen som att testa positivt med graviditetstest. Samma pirr. Samma värme. Samma känsla av att vara "speciell". Att hela världen ler mot en och man ler både inom- och utombords.

Gråter gör jag också. Eller gråter, men tårar fylls i mina ögon och är på vippen att rinna över....


Det är en UNDERBAR känsla jag har i kroppen och jag LÄNGTAR mer än någonsin efter vår Liten!

Samtidigt har jag ett lugn jag inte haft tidigare. Nu är vi liksom "klara". Vi kan inte göra mer. Nu är det "bara" att vänta.


Vänta på det där magiska telefonsamtalet...


*365*

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards