Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av grodis - 29 augusti 2007 20:47

Sovit även större delen av denna dag och när jag försökt ätit lite kex och druckit blåbärssoppa så börjar magen genast mullra likt värsta åskovädret, så jag har beslutat mig för att vara hemma även imorgon.


Man är ju lagom matt i pälsen när man inte kunnat äta på 2 dygn och dessutom hänger febern i fortfarande också.


2 kg minus på vågen... men jag veeeet att det bara är vätska och att de snart är tillbaka igen. Dock skönt att ha dem "tillgodo" nästa vecka hos farmor...


*obotlig optimist*


Tack för er medkänsla!


Nu är det dags för en dusch och sen sängen, igen....

Av grodis - 29 augusti 2007 11:44

Fy f-n, rent ut sagt.


Det sista 1,5 dygnet önskar jag ingen.

Vaknade vid 06-tiden igår morse (före väckarklockan och det händer ALDRIG) och tyckte mig må lite illa. Försökte ignorera och somna om, men det gick inte. Till slut mådde jag så illa att jag blev tvungen att rusa på toa och kräkas.


Sen var det igång.

Det var hemskt. Varje kvart ett tag och då kom det ut från "båda håll" så att säga... Fy fan....


Till det 39 graders feber och en puls som gör att det känns att hjärtat håller på att hamra sig ur bröstet....


Idag är jag bättre och har inte kräkts sen igår e.m Fått i mig lite avslagen cola och även ätit ett par Brago-kex och lite blåbärssoppa som fått stanna kvar... *peppar peppar*

Jag är matt och har ont i huvud och kropp efter att ha enbart legat ner i 1,5 dygn.


Dessvärre kom maken hem från jobbet vid 10.30, så nu ligger han också.....


:-(


Så var det med den vändningen... i typ 10 h.....


*suck*

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards