Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 9 september 2007

Av grodis - 9 september 2007 11:01

..hade jag helst velat vara hemma och pyssla. Tvätta och fixa. Men icke. Lillebrors sambo S fyller år idag och vid 13-tiden ska jag och pappa dit. Maken "smet" då han hjälper sin farmor med att lägga nytt tak så han är där sedan ett par timmar. Slut på lugnet med andra ord...

Nåväl, en dusch och sen iväg då. Jag har inte en aning om vad hon gillar och vad jag ska köpa med mig? Blir nog en blomma av något slag, i kruka. Kanske något höstarrangemang till deras balkong? Vi får se.. Hon fyller inte jämnt så det är väl tanken som räknas. :-)


Ska ringa pappsen och se om han vill möta upp mig på Plantagen. Isåfall kan vi ju titta ut lite höstblommor till hans blomlåda utanför köksfönstret. Tyckte mig höra en önskning från honom om att få köksfönstret putsat också (när jag putsade farmors alla fönster på nedervåningen) så det gör jag så gärna. ;-P


Sally, vår älskade misse, ska hämtas från mormor & morfar också och det gör jag isåfall sist. Tur att de bor nära pappa så det inte behövs åkas över halva stan.


Näpp, bäst att sätta fart om det ska hinnas med allt jag planerat!

Slut på semestern, slut på lugnet! ;-)


Ha en finfin söndag allihop!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards