Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 16 september 2007

Av grodis - 16 september 2007 22:29

Tror jag börjar bli för gammal för att festa till 03.30 på morgonen... ;-)


Idag har det varit "dagen efter" med stort D och faktum är att jag inte gjort något alls, mer än middag, vilken blev rotmos med köttkorv och fläsklägg. Mums! Riktigt bra höstmat. Pappa kom hit och åt med oss och det blev gott och vi blev alla mätta och nöjda. Det blev tre matlådor också, jag som oroade mig för att det inte skulle räcka...


Har precis kommit hem efter att ha åkt med pappa in till stan för att hämta min bil som stod kvar där vi var på fest igår. Festen var dock jättetrevlig och jag stortrivdes. Så många trevliga människor - både gamla och nya vänner. Tack B! 


Nu ska jag snart gå och sova för imorgon blir det till att släpa sig ur sängen 1 h tidigare än vanligt då jag ska iväg på facklig kurs. "Tjejer i facket" heter tillställningen och är i det natursköna Kloten. Jag har varit där förut och det är verkligen jättemysigt där, särskilt på höstkanten. Jag ser fram emot det och vi blir ca 15 tjejer som ska umgås och konferera i 2 dagar. När jag kommer hem på tisdag kväll är det dags att slänga sig in i Scrapbookingens underbara(?) värld, för då börjar kursen hos Folkuniversitetet.


Full fart med andra ord.

Ha det gott allihop så "ses" vi på onsdag!


*vinkevink*

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards