Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 20 september 2007

Av grodis - 20 september 2007 16:40

Säg den lycka som varar...

Jag hinner aldrig ropa "hej!" innan det vänder och det kommer ett bakslag. Nu har det hänt - igen. Igår kom den, tandvärken. Trodde det var något tillfälligt, men idag har det varit ännu värre. Det är visdomstanden på höger nederkäke som krånglar - igen. Det är någon gång i halvåret den håller på så här och det gör mig så sur och grinig. Tandvärk är verkligen INTE kul att ha och man blir ju helt slut....


Så imorgon ringer jag tandläkaren. Nu ska den bort! Väck!

Jag har kvar 2 av 4 visdomständer och summa summarum är att de bara ställer till smärta och elände dessa "visa" tänder... :-/


Nåväl, mellan varven (läs OFTA!) drömmer jag om Liten och Boliva. Och Santa Cruz. Har fått tips om vilket hotell man kan bo på när man väl får åka och WOW... rena lyxhotellet!? 5-stjärnigt och allt...


Nu är det dags att plocka ihop grejerna och bege sig hemåt. Det har varit en stressig dag på jobbet och svårt att koncentrera sig pga tandvärken så det ska bli skönt att komma hem. Extra skönt.


Ha det gott!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards