Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 21 september 2007

Av grodis - 21 september 2007 16:06

Jösses.

Idag är det prick 1 månad sedan våra handlingar gick ner till Bolivia.


Går det snabbt eller går det snabbt!?!

Jag hänger INTE med för fem öre. ;-D


Så var det det här med renoveringen ja...... och färgen för att börja måla taket vitt.......


*ehum*

Av grodis - 21 september 2007 13:36

Så där ja.

Nu har jag fått en slags spruta som i sin tur sprutade rent nere i det inflammerade tandköttet runt visdomstanden. Efter det lade de på en slags bakteriedödande gel, "Corsodyl", och så fick jag inte äta eller dricka på 2 h. Nu har dessa 2 h snart passerat och jag är sååååå törstig och såååå hungrig. Psykiskt?


Bestämde på plats att nu ska visdomstanden väck, så måndagen den 8 oktober ska jag operera bort den. Skönt! Jag är inte rädd för tandläkaren så för min del ska det bara bli skönt att få det ur världen. Sen är det bara en visdomstand kvar som kan jäklas... ;-)


Nu måste jag jobba vidare. Fredagar är som vanligt hektiska dagar på jobbet. Puh...

Av grodis - 21 september 2007 08:38

Till slut går det inte längre utan man inser att man måste ringa och försöka komma iväg. Till tandläkaren alltså.

Tandvärk och magsjuka är bland det värsta man kan råka ut för om ni frågar mig - och nu har jag haft båda inom en månad. Blä!


11.30 fick jag komma. Tack och lov!

Vore ju himla bökigt, knökigt och DYRT att behöva söka akut(-are) i helgen menar jag...


Tandvärk är hemskt och påverkar så mycket. Humöret. Tröttheten. För att inte tala om huvudvärken. Man blir helt sänkt. Koncentrationssvårigheter på jobbet.... Ingen lust till någonting. Vill bara få bort värken.

Tyvärr tror jag att jag åkt på en infektion i tandköttet/fickorna runt om visdomstanden och det innebär väl att man inte kan bedöva och ta bort visdomstanden på en gång utan måste vara infektionsfri först... Vi får se...


Nu ska jag försöka pigga på mig och dricka lite mer kaffe.

Livselixir nr 1!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards