Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 24 september 2007

IKEA - here we come!

Av grodis - 24 september 2007 16:34

När maken föreslår att vi ska åka till IKEA(!) är det bara att passa på. ;-)



Så ikväll blir det ett besök hos dem, för att titta på och planera för kommande renovering och förvaringsbiten på vår övervåning.


Idag bor vi med snedtak och kattvind på övervåningen, vilket inte är det mest bekväma och praktiska man kan ha när det gäller t ex klädförvaring. Så nu gäller det att tänka till och komma på en praktiskt och smart lösning så man inte behöver vika sig dubbel när man ska hämta kläder att ha på sig bl a. Snedtaket är det ju som det är med, så det får vi leva med. ;-)


Ha en fin kväll!

 
 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

24 september 2007 19:35

Förlåt gumman att jag summerar så här men bättre än inget:

* Underbart att läsa att ni hade en så bra helg, även om det var mycket. Jag visste att ni skulle få en jättetrevlig lördagkväll.

* Grattis till att besiktningen gick så bra. Bettan är jättesöt. :)

* Det är fantastiskt att höra att du ser lite ljusare på dagarna och framtiden. Det är inte lätt att göra det när man levt i mörker, jag håller med.

* Underbart att han föreslog IKEA. :) Jag hoppas ni hittar en bra lösning på förvaring och allt annat ni letar efter.

Många kramar!

http://ff.bloggagratis.se

 
Elvin

Elvin

24 september 2007 20:43

Kul med en vuxen människa som skriver en blogg! jag trodde att det bara var stackars fjortisar som skrev där ute i stugorna :-)

http://elvinsblogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

24 september 2007 21:59

Hej vännen!
Hittade ni något bra på Ikea?
Jag tänker alltid på dig när vi åker till Ikea.
Ha det bra!

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ann-Sofie

Ann-Sofie

25 september 2007 08:42

det är bara att passa på när maken VILL åka till Ikea:) hittade ni något fint då? kramen

http://endelavoss.blogspot.com

 
Ingen bild

Grodis

25 september 2007 11:04

FF>>Men du.. inte säga förlåt? Varför? *undrar* Tack vännen! Du är bäst! STOR KRAM!

Elvin>>Haha, jasså!? Jag tycker det är jättemånga "vuxna" här på bloggagratis.se. ;-) Kul att du kikade in!

Monica>>Ja, vi hittade lite lösningar som nog kan bli toppen. Nu gäller det bara att mäta och räkna efter. :-) Vi får ta en tur dig tillsammans någongång vetja! Kram!

Ann-Sofie>>Inget fint, men praktiskt... *skratt* Se mitt senaste inlägg. ;-) Kram!



Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards