Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 25 september 2007

5 veckor!

Av grodis - 25 september 2007 09:19

Idag är det 5 veckor sedan våra handlingar lämnade Sverige för Bolivia.

5 VECKOR!? Hallåååååååå... vem har skruvat på tiden så den plötsligt går mycket fortare?! Fortsätter det på detta vis har vi ju Liten hos oss imorgon. Typ... ;-)


Jätteskönt att tiden går fort (än så länge..) men det börjar brinna i min och makes rumpa. Jag tror vi båda plötsligt insett att det snart, väldigt snart, är slut på våra kvällar då vi kommer hem från jobbet, äter en bit mat och sen slappar i soffan. Vi måste och ska komma till skott med våra förberedelser inför Litens ankomst.


Igår var vi till IKEA, just för att kolla förvaringsmöjligheter som jag ju skrev om. Det finns lite olika sätt och vi tog med broschyrer hem så nu ska här skissas och mätas! Vi storhandlade också, för 151 kronor. ;-)

De sedvanliga värmeljusen i 100-pack (kan man åka till IKEA utan att komma hem med det..?), ett överkast som ska bli ett "draperi" till en hylla på verandan med allehanda trädgårdssaker i, en matlåda, 2 nya toaborstar.  Wow... vilken shopping...


Ikväll börjar så äntligen kursen i Scrapbooking och det ska bli jättekul!

Jag har med mig många fotografier som jag kan leka med och så en linjal, blyertspenna, sudd, sax och skalpell. Känns som ett nybörjarset för skolan, haha!



 
 
Ingen bild

Marie

25 september 2007 10:49

Nää, vad vore Ikeabesök utan värmeljus? Servetter är oxå något som hamnar i min kundvagn. Vad fort tiden gått. Redan 5 veckor!!

 
Ingen bild

Grodis

25 september 2007 11:01

Marie>>Ja, servetter är också standard, men igår kom jag på att vi nog måste använda upp de vi (läs jag..) redan köpt hem från IKEA... Annars blir det för mycket! ;-)

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

25 september 2007 14:17

*ler* Servetter och ljus är alltid ett måste på IKEA. Det behöver man alltid.

Jag hoppas ni kommer på en superbra förvaringsmöjliget. Fråga gärna annars. Jag brukar vara bra på sådant.

Åh så skoj du kommer att ha det ikväll. Det är jag övertygad om! :)Jag önskar att vi hade kunnat gå den ihop.

Många värmande kramar i det grådaskiga vädret

http://ff.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards