Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2007

Vem/vad var det?

Av grodis - 2 oktober 2007 08:51

I natt sov jag gott. Som de flesta andra nätter.

Jag har tur på det viset - att jag sällan har en störd nattsömn... Dock vaknade jag i natt, av att någon/något kom och gick och strök längs sidan på mig. Ovanpå täcket. Det var en varm och mysig känsla. Sen kände jag hur denna känsla lade sig försiktigt ned brevid mig. Tryckte sig intill. Kände värmen sprida sig i kroppen.

Jag minns att jag var vaken. Log för mig själv och sträckte ut handen

för att klappa Sally (katten). Men hon var inte där?!



Det var INTE katten. Det är jag 110% säker på.


Vem/vad var det..?


Jag är SÄKER på att jag inte drömde.

 
 
Sarah

Sarah

2 oktober 2007 11:13

Jag tror Viktor ville sova hos sin mamma jag...

http://www.wallskog.blogg.se

 
Ingen bild

Kryttet

2 oktober 2007 18:25

Sitter här och tårarna rinner.Kan inte förklara varför. Detta inlägg rörde mig djupt.
Är säker på att att det var er lille Viktor som kom och gav dig lite tröst.

 
Ingen bild

Emla

2 oktober 2007 18:34

Jag kanske är udda i mångas ögon, men jag tror och har fått bekräftat att det finns fler än vi, de vi inte ser men som lever med oss i vår vardag. Klart att Victor ville sova med mamma, han har säkert tassat upp förut utan att du märkt det, men i natt kände du honom komma.

 
Ingen bild

Magdalena

2 oktober 2007 21:35

Jag säger som föregående, det var det första som kom upp i mitt huvud, det var Viktor som kom och hälsade på dig.
Han ville nog visa att du inte ska vara ledsen och orolig och att ni snart får Viktors syster/bror.

Kramar från mig Magdalena

 
Jessica

Jessica

3 oktober 2007 14:15

Jag ryser och får tårar i ögonen när jag läser ditt inlägg.Min första tanke var att det var Viktor som kom och hälsade på dig/er och jag ser att fler än jag tänkte samma tanke *ler*
Stor varm kram!
//Jessica

http://jezza.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards