Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 27 november 2007

Heja mej!

Av grodis - 27 november 2007 23:17

Jag har kommit igång jättebra med träning.

Ja, just det.


T R Ä N I N G !


Tänka sig, va? ;-)


Slöa jag liksom. Knappt så jag tror det själv.

Men det ÄR sant och jag tycker det är skitkul!


Känns som om jag hittat min grej hos Itrim och att gå dit och köra ett pass på 30 minuter med blandade styrketräningsövningar + kondition känns så bra. Jag har hittat hem! Idag kom dessutom kortet man drar i receptionen när man kommer så från och med nu kan jag själv registrera när jag varit där. :-D


Ikväll har jag scrappat. 2 st julkort och 1 grattiskort. Inte så illa av en nybörjare som mig. Känner mig faktiskt rätt nöjd med dem alla 3. Dock är det inget jag lägger ut här, för risken är ju att de som är tänkta att få dem i lådan så småningom, kikar in här.... ;-P Fotografera dem ska jag göra och arkivera!


Nu sängen!


KRAM till er och TUSEN TACK för alla fina kommentarer!

Ledsen att jag inte hinner med att svara er... :´-(

 
 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

27 november 2007 23:45

Härligt gumman!
Du är jätteduktig som tar tag i din träning och jag är jätteglad att du känner att du hittat din träningsform. :)

Och härligt att du scrappat. :) Jag är övertygad om att de som får dina kort blir jätteglada. Bra att du fotograferat dem. :) Det är kul att ha och kunna blicka tillbaka på sin utveckling. :) Men det har jag säkert redan sagt.

Sov gott och du får aldrig känna någon press på att du ska svara eller kommentera hos någon. Du har att göra och det hoppas jag att det inte bara är jag som har full förståelse för.

Många kramar

http://ff.bloggagratis.se

 
Tess

Tess

28 november 2007 10:28

Skönt med träning! Jag måste försöka komma igång snart också med lite promenader. Jag behöver framförallt frisk luft :)

Sköt om dig, jag tittar in hos dig här, ofta.

http://www.malika.se

 
Ingen bild

Gabbi

28 november 2007 10:39

Bra jobbat Grodan! Vad du är duktig som har kommit igång så bra med ditt nya sundare liv. All heder åt dig!
Kram från Västerbotten,
Gabbi

 
Ingen bild

Emla

28 november 2007 11:07

Hej! Kan inte du maila mig, behöver ha din adress *s*

 
Monica

Monica

28 november 2007 13:05

Vad du är duktig, heja heja. Det verkar som du har hittat "din" grej, perfekt.
kramis

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emma

28 november 2007 13:30

Åh, vad jag blev glad när jag såg att du börjat blogga igen!
Du är en av dem som hjälper mig att reda ut mina adoptionsgrubblerier och du är så efterlängtad!
/Emma

 
Ingen bild

Lisa Papaver

28 november 2007 17:52

Hej
Kul att läsa din blogg igen, jag saknade den.

 
Ingen bild

Arletta

28 november 2007 21:12

Hej där! Vad duktig du är som kommer igång!

Förresten, hur gick det med jobb-bytar-planer sen?

Ojdå, börjar det bli oroligt i Bolivia? (är inte så uppdaterad tyvärr) Hoppas ni hinner få hem Viktors syskon innan! Eller helst av allt, att oroligheterna går över och allt återgår till fred och lugn.

 
Lotta

Lotta

28 november 2007 21:34

Kul att du är tillbaka! Jag har tittat in ibland och bara väntat på att du skulle skriva igen :) Äntligen!

Du är toppenduktig som har börjat träna och härligt att det går så bra för dig!

Kram Lotta

http://www.kangas-nilsson.se

 
Ingen bild

Theolina

29 november 2007 10:50

Hej Grodan, en läsare som följt dig länge, redan från tiden på föräldranätet och jättedålig på att lämna kommentarer. (fy, fy på mig) men jätteglad är jag att vi får följa dig igen. Du är en beundransvärd människa som verkligen kämpar på även om det är supertufft ibland. All lycka i världen till dig och jag ska försöka vara lite aktivare med kommentarer nu när du är tillbaka. Kram från västkusten

 
cerlise

cerlise

29 november 2007 16:29

Tittar in här och ser, till min stora glädje, att du har börjat skriva här igen! *glaaaad* Många kramar, Anna

http://www.cerlises.blogg.se

 
Veronica

Veronica

30 november 2007 18:15

Vad roligt att se att du börjat skriva igen, och vad duktig du är som börjat träna.

/Veronica som skriver en del på AFF

http://www.smultronblomman.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards