Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 9 januari 2008

Av grodis - 9 januari 2008 22:43

Ja, det är sant. Vi har firat "lilla julafton" ikväll.

Då vi ju hamnade på akuten med svärmor på julafton och vår planerade jullunch därför gick i stöpet, så träffades vi ikväll istället. Dock utan julmat (tack och lov...) utan istället hämtade vi mat från Tex Mex och åt tillsammans, mycket gott!

Bytte julklappar och fikade lite och småsnackade och tog det lugnt tillsammans. Skönt! Svärmor mår mycket bättre och hennes halva ansiktsförlamning är i princip borta helt. :-)


Annars har det varit en OK dag. En onsdag som inte bjudit på så mycket mer än regn, regn och åter regn. Så trist! Det är ju januari = VINTER! Hallååååå snön..!? Minusgrader? Kyla? Vad är det..!? Jättemörkt och trist och jag blir så trött av detta...

Ikväll blir det en tidig kväll, eller tidig och tidig.. klockan är ju snart elva iallafall... *suckar o skakar på huvudet* Ska dock komma i säng innan 01.30 iallafall, som det blev igår då jag fastnade bland de där pingvinerna.... ;-P *ehum*


Torsdag imorgon och 2 dagar till helg! Längtar!

Imorgon blir det lunchträning och väskan står packad vid ytterdörren. Måste skärpa mig. SKA komma iväg 2-3 ggr/vecka! Det innebär att jag måste träna torsdag OCH fredag. Japp, så får det bli. Jag HAR bestämt mig. Det är NOG nu. Måste försöka dra ner på intaget av gottigheter.. måste!


Det är ju för MIN egen skull... och Litens...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards