Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 17 september 2009

Av grodis - 17 september 2009 11:08

  

Sista dagen innan sista provet i Sjukvård imorgon. Jag pluggar på och det får gå som det går. Hittills har det ju gått bra så jag får väl försöka lära mig att TRO på mig själv. Att jag faktiskt kan...


Solen skiner idag och det innebär att jag nog kommer sitta ute på verandan en stor del av dagen och läsa. Dels för att få lite sol på näsan men främst för att få inandas frisk luft! Inne är det VARMT sedan vi kopplade på elementen för några dagar sen. Jag har skruvat ner dem nu så förhoppningsvis sjunker temperaturen och vi slipper ha 24 grader inne. Jag försmäktar! Inte konstigt att jag sovit dåligt i natt och vaknat av att jag hade vallningar... Flört 

Vi brukar försöka ha en inomhustemperatur runt 19-20 grader så vi kan elda i braskaminen istället. Det är ju höst nu och läge för lite eldning på kvällarna. MYS!!


Drömmen just nu:

Jag hinner bli färdig undersköterska. Vecka 50 är jag klar! Telefonen ringer snart därefter och meddelar att vi fått en Liten och vi får 1,5 vecka efter det sätta oss på planet för att åka till Bolivia för att hämta hem vår son/dotter. Viktors lillebroster. Vi får fira både jul och nyår i Bolivia och med Liten! I februari är det dags att åka hem till Svedala igen och landa på hemmaplan och börja växa samman som en liten familj... 


Fast, när jag tänker efter så får telefonen GÄRNA ringa typ NU också! Tungan ute

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards