Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 18 september 2009

Av grodis - 18 september 2009 23:34

Jag tänker inte skriva mycket om denna dag idag.

Mer än att den varit !


Rakt igenom...

Kan man stryka en dag ur almanackan och knöla ihop pappret och slänga långt åt fanders skulle jag göra det med denna dag.


Provet i morse gick fullständigt åt h-ete och jag är så besviken på mig själv.  


Min bil hämtades utfrån verkstan 5 minuter innan stängning och de sa att de nu åtgärdat felet. 3.500:- kostade kalaset på verkstan. Lägg därefter till de pengar som innan dess lagts ut för att försöka hitta fel och byta ut diverse saker som oljefilter, tändstift, motorolja etc. Pengar som egentligen inte finns utan som vi har lagt undan till vår stora resa... 


Kommer halvvägs hem innan samma fel uppstår igen, dvs bilen hoppar fram som en groda. ´

Tack och lov har jag en snäll lillebror som sen en vecka tillbaka villigt lånar ut en av sina bilar till mig. Det är lite drygt att vara utan när man som vi bor på vischan där bussen aldrig går när man behöver och nu varit utan i 1 månad...


Dags att gå och lägga sig och hoppas att morgondagen bjuder på roligare händelser.

Vi är t ex bjudna på 40-årsfest hos våra kära vänner SoS och det ser jag mycket fram emot!



~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Skapa flashcards