Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg under september 2009

Av grodis - 9 september 2009 14:06

Jag behövde inte inte fundera så länge på min ev. flytt tillbaka till bloggagratis.


Nu är det bestämt. Jag är tillbaka hos bloggagratis.se efter att under 1 år och 9 månader bloggat hos wordpress.com istället. Anledningen till att jag flyttade från Bloggagratis --> Wordpress var att man då inte kunde välja att skydda de inlägg av lite mer känslig/privat karaktär men det kunde man hos Wordpress.


MEN..!! Nu kan man ju det även här hos bloggagratis/bloggplatsen så... HERE I AM.

I´m back in business! Glad


Var ärligt trött på wordpress och kände att jag behövde förnyelse (igen)... och nu när det är så snyggt, enkelt och väldans praktiskt att blogga här så var valet inte så värst svårt faktiskt. Vår väntan på Liten verkar bli låååååång och lite ombyte förnöjer under den väntan.


Ny utsikt och nya vidder behövs ibland för att hålla lågan brinnande... 

Av grodis - 9 september 2009 12:29

Det är sensommar. På väg mot höst.


Väntan är uppe i snart 25 månader. Drygt 2 år.

Det är jättetungt just nu och jag ser ingen ände på vår väntan... Gråter


Men något jag ser, till min glädje, är att man numera kan välja att skydda sina inlägg även här på bloggagratis vilket gör att jag funderar på att flytta tillbaka min blogg hit faktiskt. Är lite less på wordpress... 


Jag funderar vidare och återkommer isåfall!


Roligt och förvånande att se att det enligt statistiken finns människor därute som väljer att gå in här fortfarande! Förvånad

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards