Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av grodis - 16 juni 2010 23:04

  

Igår kom det så ÄNTLIGEN ett barnbesked från Bolivia! Det blev dock inte officiellt förrän idag. Även denna gång (som alla andra gånger...) gäller det dock en annan domstol än den vi väntar i, men dock "rätt" stad, dvs Santa Cruz. Vi väntar i domstol 1 och barnbeskedet gällde domstol 2. Den lyckliga familjen har fått besked om att det finns en liten son och lillebror på drygt 1 år att åka och hämta hem. *ståpäls*  


Åh, vad jag hoppas att detta är proppen som gick och det nu blir rena ketchup-effekten så att alla vi som fått veta att vi har "matchats" med barn ända sedan januari snart (gärna imorgon!) får våra efterlängtade besked!


Idag när jag kom hem visade det sig att vi fått ett mjukt paket med posten! Kära vänner (som förövrigt var snälla och hjälpte oss med översättningen av bildtexterna till våra foton, från svenska --> spanska, i handlingarna som vi skickade ner till Bolivia i augusti 2007) hade skickat ett jättefint kort med Nalle Puh på och en jättefin stass till Liten, som h*n fått ärva av lillasyster i Familjen F. Verkligen jättefint och dessutom med GRODOR på! Varm och rörd av all medkänsla är jag! TUSEN TACK kära familjen F!   

  



Och tusen TACK för alla kommentarer. Från er alla, både kända och okända vänner. Ni är helt fantastiska och jag är så tacksam för att ni bär fram mig på denna resa, som blivit så många år längre än jag någonsin hade befarat... 

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards