Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 28 juni 2006

Av grodis - 28 juni 2006 22:53

Efter en del "påtryckningar" på att jag ska skaffa mig en blogg - så har jag äntligen kommit till skott och gjort det! *blinkar till mie & Carina29* ;-) Detta verkar vara ett enkelt sätt att skriva och forma sin egen blogg, vilket passar mig perfekt!Här kommer jag skriva om vår långa och krokiga väg mot syskon till vår älskade och innerligt saknade ängel Viktor, som föddes och dog i maj 2002.Vi är klara med IVF-processen, vilket är jätteskönt! Äntligen hormonfri och fri att "bara vara"... vilket också är svårt. HUR gör man?? Jag vet inte... Jag är dålig på att bara vänta och inte kunna påverka. Vill att det händer NÅGONTING och inte bara stå och stampa på samma ställe!Just nu väntar vi på kommande Hemutredning och jag hoppas det ska ske med början i november/december i år! Vi ställde oss i kö den 13 mars i år och bara 2 veckor efter det så fick vi världens chans, ett ÅTERBUD till att gå Föräldrautbildningen! Klart vi tog den! 2 intensiva helger tillsammans med 4 andra par. Mycket tårar och skratt och väldans trevligt att möta andra i samma sits! Dessvärre verkar vi inte ha samma flyt med Hemutredningen. Det är här i Västerås (i bästa fall..) 8-9 månaders väntan på att komma igång med utredningen.. *suck*Jag ringde Familjerätten i förra veckan för att för första gången fråga hur vi ligger till i kön, och fick då till svar att vi står som par nr 13(!) Om det är ett bra tal eller olyckstal får väl visa sig framöver... ;-)

Tidigare månad - Senare månad

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards