Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av grodis - 21 oktober 2009 17:41

26 långa månader har nu passerat sedan våra handlingar sändes iväg med DHL till Bolivia. Då trodde vi att vår väntan skulle ligga mellan 1-1,5 år. Nu har vi passerat det. Med råge...


Idag har jag suttit i skolbänken och startat upp näst sista kursen som är "Geriatrik". Den är på 4 veckor och under dessa veckor är det 2 inlämningsuppgifter, 1 gruppuppgift (som ska opponeras på av klasskamrater, redovisas muntligt och lämnas in skriftligt till läraren) och till sist också ett prov förstås. Puh! 

Det märks att jag inte är van att sitta still. Nu när jag haft praktik i fyra veckor satt man ju inte långa stunder. Det var någon rast här och så lunchen som man fick sitta, resten var stå och gå. Nu ska man sitta mest hela tiden och LYSSNA. Tur jag har min termosmugg med mig med kaffe så jag håller mig vaken... Flört


När jag kom hem från skolan loggade jag in på mina sidor hos MedLearn för att se om de kanske äntligen lagt ut mitt slutbetyg på Etik och livsfrågor, kursen jag läste och gjorde i somras. Och tänka sig, ÄNTLIGEN hade de lagt ut slutbetyget i den kursen.... MVG!!!


Är så glad, glad, glad... och faktiskt lite stolt. Glad

     

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards