Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 5 juni 2007

Av grodis - 5 juni 2007 19:55

...man sitter vid datorn. Nyäten efter en goood middag tillsammans med maken (som nu sussar skönt i fåtöljen på verandan efter en tuff arbetsdag) och själv sitter jag vid datorn med ett glas rött. Nu när andra datorn är hemma så kan jag äntligen ta mig an alla bildtexter! :-D


Ha en härlig kväll allihop!

Av grodis - 5 juni 2007 17:35

...man sitter tillbakalutad i kvällssolen med en god bok, smuttandes på ett glas martini med massor av is!


:-D

Av grodis - 5 juni 2007 16:04

Puh, nu är det VARMT!

För mig som inte gillar när det är så här tryckande varmt är såna här dagar inte så poppis. Man orkar ju inte göra något! Jag som dessutom inte kan koppla av måste ha något att göra. Så nu är alla blommor omplanterade iallafall, så långt jorden räckte. Mina hängpelargoner i amplarna får vänta tills maken kommer hem med mer jord och lecakulor.


Vi har fått översättningarna till bildtexterna nu och ikväll ska jag sätta mig ner och göra klart det sista. Sen så! Iiiiiih!! :-D


Nu ska jag förbereda lite mat inför kvällen. Det blir kycklingfilé som vi ska grilla, hemgjord potatissallad med olivolja, rödlök, purjolö, färsk basilika och annat gott. Man tager vad man haver, sa Kajsa Warg. ;-)


Nu är det bara 1 dag kvar på ledigheten. Jag försökte få ledigt även torsdag-fredag, men icke. *suck* Känns tufft att veta att jag ska jobba hela långa sommaren och bara ha 2 veckors sammanhängande semester i augusti... :-/

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards